تازه ها

پنجشنبه 6 اسفند 1394-22:50 کد خبر:17957

رئیس پلیس راهنمایی و راهنمایی مازندران:

افراد انتخاب شده باید خدمتگزار ملت باشند

انعکاس شمال - رئیس پلیس راهنمایی و راهنمایی استان مازندران گفت: افراد انتخاب شده باید خدمتگزار ملت باشند.


به گزارش انعکاس شمال ، سرهنگ مهدی باقری در بازدید از شهرستان بابلسر با بیان این مطلب که عرصه انتخابات عرصه‌ای برای به نمایش گذاشتن عزت و اقتدار ملت سرافراز ایران اسلامی در برابر تهدیدات و هجمه‌های گسترده دشمنان است گفت: انتخابات هفتم اسفندماه برگ زرین دیگری در تاریخ پر بار و پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی بر حضور پرشور و حماسی ملت در انتخابات تاکید کرد و گفت: وظیفه قانونی، شرعی و اخلاقی هر فرد ایرانی است که در انتخابات شرکت کند و با رأی خود در تعیین سرنوشت کشورش سهیم باشد.

باقری گفت : دشمنان از مدت‌ها پیش با ایجاد شایعه و توطئه‌چینی به ویژه در رسانه‌های جمعی سعی دارند از حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای این حقیقت را به دشمنان می‌فهماند که ملت ایران اسلامی به نظام و انقلاب کشورشان علاقمند هستند و اجازه دخالت و نفوذ آنها را به داخل کشور نخواهند داد.

وی اضافه کرد: عرصه انتخابات عرصه‌‌ای برای به نمایش گذاشتن عزت و اقتدار ملت سرافراز ایران اسلامی در برابر تهدیدات و هجمه‌های گسترده دشمنان است.

رئیس پلیس راهور مازندران حکومت حاکم در کشور را حکومتی بر پایه تعالیم الهی عنوان کرد و افزود: برگزاری انتخابات در کشور ما مظهر مردم‌سالاری دینی و علاقه ملت به نظام و انقلاب اسلامی است و در سرنوشت کشور تاثیرگذار خواهد بود.

وی تاکید کرد: ملت ایران اسلامی به ویژه استان کردستان و شهرستان سروآباد در هفتم اسفندماه با ذوق و اشتیاق در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

باقری تاکید کرد: افراد انتخاب شده باید خدمتگزار ملت باشند و چنانچه نسبت به تعهدات خود پایبند بوده و به مشکلات جامعه رسیدگی کنند، رئیس پلیس راهنمایی و راهنمایی استان مازندران و در دور‌ه‌های بعدی نیز به آنها رأی خواهند داد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :