تازه ها

پنجشنبه 6 اسفند 1394-22:5 کد خبر:17955

رئیس هیات اسکواش مازندران:

7 اسفند حماسه‌ای باشکوه در ایران خلق خواهد شد

انعکاس شمال - رئیس هیات اسکواش مازندران گفت: 7 اسفند حماسه‌ای باشکوه در ایران خلق خواهد شدوبه فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک خواهندگفت.


به گزارش انعکاس شمال، بهمن صفری در گفتگو با خبرنگارما ضمن بیان این مطلب که فردا حماسه‌ای باشکوه در ایران خلق خواهد شد گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات ضامن امنیت و پایداری انقلاب اسلامی است و امیدواریم با حضور باشکوه مردم و انتخاب فرد اصلح زمینه را برای مجلسی قدرتمند فراهم شود.

رئیس هیات اسکواش مازندران با بیان اینکه حضور در انتخابات لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: امیدواریم با انتخاب اصلح، مجلسی روی کار آید که به اقتدار کشور کمک کند و در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های کلان کشور نیز موثر باشد.

وی با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات به منزله ولایت‌مداری، حمایت و پشتیبانی از نظام و انقلاب است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری بارها بر حضور طیف‌های مختلف در انتخابات تأکید بسیار داشته‌اند که امیدواریم با حضور مردم این فرمایشات تحقق پیدا کند.

صفری در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان به منظور حضور کم‌رنگ مردم و تعیین تکلیف برای ملت ایران تصریح کرد: این خاصیت دشمن است که در هر زمان تلاش می‌کند از آب گل‌‌آلود ماهی بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در موقعیت کنونی نیز دشمن به دنبال تعیین آرایش انتخاباتی برای کشور است، اضافه کرد: ملت ایران خودشان بصیرت دارند و بدون توجه به گمانه‌‌زنی‌های دشمن در پیروی از ولایت‌فقیه در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس هیات اسکواش مازندران با اشاره به برگزاری 37 انتخابات در کشور اضافه کرد: پس از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، به صورت متوسط هر سال یک انتخابات برگزار شده که این نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :