تازه ها

پنجشنبه 6 اسفند 1394-15:19 کد خبر:17952

سازمان عمران شهرداری ساری فاتح اولین دربی والیبال کشور


انعکاس شمال: در ادامه مسابقات مرحله پایانی والیبال باشگاههای کشور برای صعود به مرحله پایانی ، دیدار حساس شهراورد سازمان عمران شهرداری ساری و کاله آمل در محمودآباد با برتری بلندقامتان ساری به پایان رسید ؛ این دیدار حساس و نزدیک با شروع خوب تیم ساری شروع شد و سازمان عمران با نتیجه (۱۶ ـ ۲۵) این گیم را به‌نام خود به پایان رساند. در ست دوم نیز ساروی‌ها بازی را خوب شروع کردند و ۱ـ ۵ جلو افتاد ولی در ادامه این تیم میزبان بود که ۲۲ـ ۲۰ پیش افتاد ولی با دو اشتباه در سرویس بازی برابر ۲۲ ـ ۲۲ شد که در نهایت با تشویق و حمایت تماشاگران و دقت بیشتر بازیکنان این کاله جوان بود که برنده ست دوم شد. ست سوم هم ساروی‎ها به مثابه بقیه ست‌ها ، بازی را خوب شرع کردند و این مسئله سبب شد که کاله جوان (۲۲ ـ ۲۵)  بازنده ست سوم شود.

ست چهارم علیرغم پیشی گرفتن تیم عمران ساری با برتری ( ۲۵ ـ ۲۲) کاله همراه بود تا بازی به ست سرنوشت ساز کشیده شود و این ست از امتیاز ۱۳ـ ۱۱ به سود کاله چنان شد که تا ۱۸ـ ۱۸ برابر پیش رفت و تیم عمران شهرداری ساری بود که ۱۸ـ ۲۰ برنده ست پنجم و در مجموع پیروز بازی با نتیجه سه بر دو شد .

اینک ساروی ها در دیدار دوم که فینال دوم این مسابقات است باید با برتری کامل به پیروزی برسند تا برای اولین بار در طول تاریخ والیبال ساری سند حضور ساروی ها در لیگ برتر والیبال ایران به امضاء برسد ؛ انتظار می رود که تماشاگران فهیم ساروی و مسئولین استان و شهرستان برای حمایت از سازمان عمران در بازی دوم حضوری گسترده داشته و از تماشاگران نیز انتظار می رود با رعایت موازین اخلاقی و اسلامی در استادیوم از ایجاد حواشی جلوگیری به عمل آورند و بلندقامتان سازمان عمران نیز به نوبه خویش باید با ارائه یک بازی مقتدرانه ، سرنوشت بازی را به راند سوم نکشانده و نسخه صعود به لیگ برتر و راهیبابی به فینال مسابقات لیگ یک کشور را تصاحب کنند. شعبان وفایی نژاد


 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :