تازه ها

پنجشنبه 6 اسفند 1394-1:44 کد خبر:17932

رئیس ستاد انتخابات مرکز مازندران:

حوزه انتخابیه مرکز مازندران 397هزار و 947 واجد شرایط رای دادن دارد

انعکاس شمال - رئیس ستاد انتخابات مرکز مازندران گفت: در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود397 هزار و 947 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

انعکاس شمال: احمد حسین‌زادگان اظهار کرد: حوزه انتخابیه ساری و میاندورود آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی فراهم است، افزود: ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ساری و میاندورود از مدت‌ها قبل در قالب کمیته‌های مختلف در حال فراهم کردن زمینه برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم است.

فرماندار ساری با اشاره به فعالیت گسترده کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات مرکز استان و انتشار اخبار متنوع و شورآفرینی در برگزاری انتخابات، گفت:‌در این ایام رسانه‌ها هم فعالیت گسترده‌ای برای افزایش مشارکت مردمی و حضور حداکثری داشتند.

رئیس ستاد انتخابات مرکز مازندران با بیان اینکه در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود397 هزار و  947 نفر واجد شرایط رای دادن هستند، تصریح کرد: از این تعداد، 348 هزار و 88 رای متعلق به ساری و 49 هزار و 859 رای در شهرستان میاندورود است.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه در برگزاری انتخابات به هیچ‌کسی جز قانون، بدهکار نیستیم، ادامه داد: سیاست دولت بر اجرای قانون در برگزاری انتخابات است و ما به عنوان مجریان دولت، وظیفه‌ای جز اجرای سیاست‌های دولت نداریم.

وی با بیان اینکه یک بار دیگر نامزدهای انتخابات را دعوت می‌کنیم که ملزم به قانون باشند، گفت: تلاش ما باید در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

لازم به ذکر است  در  این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری درمازندران 7 نفر و مجلس شورای اسلامی در شهرستان ساری و میان دورود 22 نفربه  رقابت می پردازند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :