تازه ها

سه شنبه 4 اسفند 1394-19:37 کد خبر:17923

نکند روز جمعه نمره خوبی نگیریم


انعکاس شمال: مهر نوشت: آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی در همایش ائتلاف بزرگ اصولگرایان که با حضور ۳۰ نامزد این ائتلاف در مدرسه عالی شهید مطهری تهران برگزار شد، اظهار داشت: این وحدت شکل گرفته بی سابقه است.

وی افزود: وحدت از مسائل اساسی دین ما است و خدا را شکر می کنیم که عزیزانی در این زمینه فعالیت فراوانی کرده اند.

امام جمعه موقت تهران گفت: شاید صدها ساعت کار کردند و ماه ها تلاش کردند تا به این فهرست برسیم و این فهرستی است که می تواند توجه مقام معظم رهبری را جلب کند.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به ویژگی های نامزدهای ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: اینها عناصری ولایی، متخصص و متعهد هستند که می توانند در برابر آمریکا بایستند و در مجلس خدمتگزار باشند.

وی ادامه داد: دیگرانی را که احتمال می دهید در انتخابات شرکت نکنند، بیدار کنید و تلاش کنید که به هر ۳۰ نفر فهرست رأی بدهند؛ اگر کسانی هم گلایه هایی دارند به آنها بگویید الان وقت مطرح کردن گلایه ها نیست، الان به داد نظام برسید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور در پای صندوق های رأی، مسئله اول و انتخاب اصلح مسئله دوم است، خطاب به شرکت کنندگان در این همایش اظهار داشت: زحمت شما در رابطه با انتخاب اصلح کم شده است و لازم نیست بر روی ۳۰ نفر تحقیق کنید؛ مقام معظم رهبری هم فرمودند که اگر لیستی دیدید که عناصر متعهد آن را تهیه کرده اند، به آن رأی بدهید.

آیت الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: انسان های کاردان و لایقی بر روی اسامی کار کرده اند تا این فهرست به دست آمده است.

وی با بیان اینکه روز جمعه، روز امتحان است، ادامه داد: جمعه روزی است که به ما نمره می دهند و نکند که نمره خوبی نگیریم؛ حضور در انتخابات می تواند سیئات ما را به حسنات تبدیل کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به اهمیت جایگاه مجلس خبرگان گفت: در این زمینه نیز جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز کار کرده و مسائل را زیر و رو کرده اند و لیست داده اند.

آیت الله موحدی کرمانی در پایان با بیان اینکه گام اول وحدت اصولگرایان با ائتلاف برداشته شده است، گفت: گام های دیگر نیز مهم است، در رابطه با کسانی که از نامزدی انصراف داده اند، از آنها تشکر می کنیم. اینها مرتب جمع می شوند و در روی طرح ها، لوایح، نیازهای مستضعفان و اقتصاد مقاومتی کار می کنند و نظر خواهند داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :