تازه ها

سه شنبه 4 اسفند 1394-12:16 کد خبر:17913

استاندار مازندران

همه سلایق سیاسی در عرصه مدیریت مازندران مشارکت دارند

انعکاس شمال - استاندار مازندران گفت : همه سلایق و دیدگاههای سیاسی در عرصه مدیریت استان مشارکت دارند.

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازکمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات مازندران نماینده عالی دولت در این استان انتخابات را تجلی مردم سالاری دینی و جمهورییت نظام خواند و ادامه داد: مازندران با برنامه ریزی مناسب و با امنیت و آرامش برای برگزاری انتخابات با شکوه آماده است.
استاندار مازندران خاطر نشان کرد: همه مجریان باید نگاه عادلانه به داوطلبان نامزدهای مجلس و خبرگان رهبری داشته باشند و تا همه آنان از فرصت عادلانه برخوردار شوند.
فلاح قانونمندی ، شفافیت و حضور گرم مردم را رویکرد جدی دولت در انتخابات هفتم اسفند دانست و اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا انتخابات سالم ، باشکوه و قانونمند برگزار کنیم.
استاندار مازندران تاکید کرد : پرهیز از افراطی گری ، جناح بازی و تک روی از سیاست های جدی ما در استان بوده و رویکرد به کار گیری همه سلایق در عرصه مدیریت سبب مشارکت مردم و توسعه و پیشرفت همه جانبه استان نیز می شود.
فلاح پایه و اساس حرکت جامعه را مردم دانست و افزود: مردم مازندران همیشه در مشارکت عرصه سیاسی پیشگام بودند و درهفتم اسفند امسال نیز حماسه با شکوهی از حضور را در پای صندوقهاي رای خلق می کنند.
وی از تبلیغات با نظم و قانونی داوطلبان نامزدهای مجلس و خبرگان رهبری در بابلسر قدردانی کرد و گفت: مردم حامیان و صاحبان اصلی کشور و انقلاب هستند و چشم دنیا از حضور با شکوه مردم ایران در انتخابات هفتم اسفند متعجب می شود.
علی اسد فرماندار بابلسر و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه 236شعبه اخذ رای در این حوزه وجود دارد، گفت: چهار هزار نفر انتخابات این حوزه را برگزار می کنند.
مازندران 12کرسی در مجلس شورای اسلامی و چهار کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد .
براساس اعلام ستاد انتخابات مازندران با انصراف 31 نامزد هم اکنون 154نامزد مجلس شورای اسلامی و هفت نامزد خبرگان رهبری در مازندران با هم رقابت می کنند

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :