تازه ها

سه شنبه 4 اسفند 1394-12:10 کد خبر:17912

ملاک و معیار آرای مردم ساری در انتخابات مجلس


انعکاس شمال: سابقه گذشته کلیه انتخابات مجلس در ساری برهمگان ثابت کرد که مردم شهرستان بدون هیچگونه توجهی به گرایش های سیاسی پا صندوق آراء برای معرفی منتخبین خود میروند ؛ به طور نمونه اگر شهرداران گذشته نماینده مجلس شده اند یا عضو شورای شهر به مجلس راه پیدا کرد و حتی فرماندار و قاضی دادگستری آنهم به جهت حضور در کمسیون های ماده صد و تجدید نظر ماده صد شهرداری ها به این مهم رسید نقش شهرداری در هدایت مردم برای معرفی نمایندگان را نمی توان منکر بود.

در حوزه احزاب به هیچ عنوان در حد شهرداری در ساری نبوده و در بیشتر ادوار گذشته همزمان دو نماینده از طیف های مختلف نیز حضور داشتند اما بدون مقدمه سازی زیاد باید اعلام داشت ملاک و معیار اصلی مردم در معرفی نمایندگان عملکرد شخص آنها / مردمداری / احترام و دفاع از حق و حقوق مردم است و آنها همواره به دنبال افرادی بودند که خوشنام / حقوقدان و آگاه به همه قوانین مجلس و شجاعانه در خدمت به مردم ، شرح وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

مردم به هیچ عنوان از داوطلبی که همواره به دنبال تخریب و تضعیف دیگران است روی خوش نشان نمی دهند ؛ آنها به دنبال مدافعان ارزش انقلاب دینی هستند ؛ در حوزه ورزش / کشاورزی / صنعت / دامداری / باغداری / عمران و آبادانی / اعتبارات مالی برای پروژه های مورد نظر شهری و توانمندی در حوزه های سیاسی و اجتماعی باید یک نماینده کارآمدی خود را نشان داده و  آنرا به مردم اثبات کرده باشد. یک فرد اصلح باید به جای اینکه همه انرژی خود را در تخریب دیگران به کار بنندد از آن برای ایجاد فضای وحدت و همدلی نه تسویه حساب سیاسی استفاده نماید و البته در حوزه نظارتی نیز به خوبی وظایف محوله خویش را دانسته و بدان عمل کند . وی باید فردی باشد که اهل معامله نبوده و اسیر جریان های سیاسی و سیاسی کاری ها نگردد اما در کارهای خود و امور شهر به دنبال سیاسی بازی هم نبوده و با فرمانداری / شهرداری / ائمه جمعه و جماعات / شورای شهر / نیروهای انتظامی و نظامی / مسئولین اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و آحاد مردم همراه و همگام باشد و هدفش جزء رفع مشکلات و دغدغه های روزمره مردم نباشد. شعبان وفایی نژاد

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :