تازه ها

دوشنبه 3 اسفند 1394-8:59 کد خبر:17897

حماسه حضور در کانون شهیدان آقامیری در حمایت از دکتر یوسف نژاد


انعکاس شمال: با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و با شرکت دکتر علی اصغر یوسف نژاد و مهندس روزبهی نمایندگان ادوار گذشته مردم ساری در مجلس شورای اسلامی / احمدی فولادی یکی از فعالان سیاسی مرکز مازندران / محمدی کیادهی ، فیض الله نفجم و مسعود پیری اعضای شورای شهر ساری و جمعی از خانواده های معظم شهدا / جانبازان و ایثارگران مراسم تقدیر و تجلیل از دکتر سید محمد آقامیری ، دکتر سید صمد آقامیری ، سید کمال آقامیری و سید علی آقامیری و بحث حماسه حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و همچنین حمایت از دکتر یوسف نژاد و حضرت آیت الله طبرسی و سایر داوطلبان خبرگان رهبری برگزار شد .

برپایه این گزارش در این مراسم ابتدا سید علی آقامیری طی سخنانی با تکریم و حق شناسی از زحمات و خدمات و جانثاری های شهدای اظهار داشت : ما به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کرده ایم و هر آنچه بر ما تکلیف بود ادا کرده ایم . این گزارش می افزاید دکتر سید صمد آقامیری یکی از مدیران ارشد هلال احمر کشورمان نیز با بیان اینکه هرآنچه اتفاق افتاد را به فال نیک می گیریم ، گفت : با توکل به خداوند متعال پیش می رویم و هیچگاه در مسیر خدمتگذاری به مردم خسته نیستیم . وی افزود : همه انسان های آزاده در مسیر زندگی خود اهدافی دارند و ما نیز برای رسیدن به اعتقاداتمان هزینه می دهیم . دکتر سید صمد آقامیری در بحث توسعه شهری گفت: به حمدالله شهرمان با مدیریت مهندس مهدی عبوری توفیقات بسیاری را به دست آورده و در این راه هر فردی که بخواهد از وی حمایت کند قطعاً هزینه هایی هم در پی خواهد داشت بنابراین ما در حمایت از مهندس عبوری به وظیفه خود عمل کرده و در این مسیر ناامید نیستیم. شایان ذکر است والده بزرگوار شهیدان آقامیری طی سخنانی ضمن حق شناسی از همه افرادی که دکتر سید محمد و سید صمد آقامیری را حمایت کرده اند ، بیان داشت : ما در مسیری که انتخاب کرده ایم بهترین هایمان را فدا کردیم اما شکست نمی خوریم و آخرین نفس در مسیر حق و عدالت و انقلاب و دفاع از خون شهدا استوار باقی می مانیم .

قابل ذکر است در بخشی از این مراسم باشکوه استاد گل عمویی شعری در بحث حضرت فاطمه زهرا(س) قرائت نمود که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.برپایه گزارش مذکور ، سید کمال آقامیری دیگر سخنران مراسم در فضایی کاملاً معنوی و با رخصت از برادرانش و با بوسه بر دستان مادر بزرگوارش خطاب به حاضرین در مراسم با ذکر سلام و دعا به جان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و مقام معظم رهبری و تأکید بر اطلاع پذیری همگان از ولایت فقیه و استمرار آرمان پاک شهدا و جانبازان ، اظهار داشت : همه ما در صحنه های مختلف انقلاب بوده / هستیم و خواهیم بود . وی افزود : ما در شهرمان و در ایام پیش رو یک هدف بزرگ و مقدس داریم آنهم حمایت از سردار بزرگ سازندگی مهندس حاج مهدی عبوری است و این اقدام را برای تأمین رضایت مردم که بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری خطاب به مسئولین بوده ، انجام خواهیم داد.

سید کمال آقامیری تصریح کرد : امروز عبوری نماد موفق عمران و آبادانی و خدمت رسانی به شهرمان است که استمرار این نهضت بزرگ سازندگی مستلزم حمایت همگان است و ما نیز به نوبه خویش سعی خواهیم کرد سهم خویش را در این گستره ایفا نمائیم . وی خطاب به حاضرین گفت: در این شرایط بهترین وبرترین گزینه ما در انتخابات مجلس دکتر یوسف نژاد که از چهره های خوشنام کشور/ استان و شهرمان است حمایت کرده و در این راه تیم های ستاد عملیاتی انتخابات را برای حمایت از ایشان بسیج خواهیم کرد زیرا حمایت از یوسف نژاد یعنی حمایت از مهدی عبوری و تیم توسعه شهر ساری .

دکتر سید محمد آقامیری عضو حقوقدان سه دوره شورای اسلامی شهر ساری نیز در سخنانی با تشریح سوابق خدمتی و علمی خود در حوزه های مختلف آموزشی / دینی و جبهه های جنگ همگان را به همدلی و همراهی با انقلاب و آرمان های شهدا و رهنمودهای حضرت امام(ره) و اطلاعت مطلق از ولایت فقیه دعوت و از حمایت های حضرت آیت الله نظری / حضرت آیت الله طبرسی / حضرت آیت الله صدوقی و دیگر علما بزرگ کشور در قم قدردانی کرد . سید محمد آقامیری در بحث تکلیف آینده و اینکه چه باید کرد نیز مباحث ارزشمندی بیان داشت و گفت: باید قاطعانه از مدیریت توسعه شهرمان و مهدی عبوری جوان اول ساری که نمادی از یک مدیر موفق و مردمی است حمایت کرد و هر عزیزی که وی را مورد حمایت قرار دهند قطعاً مورد حمایت ما نیز خواهد بود .

وی افزود : در این شرایط همه ما موظف به این هستیم که از دکتر علی اصغر یوسف نژاد که برادر شهید و از یاران مهندس عبوری است حمایت کنیم تا در مسیر چرخش و گردش توسعه عمران و آبادانی شهرمان دستاوردهایی به مراتب بهتر از گذشته حاصل نمائیم .

وی از ابراز لطف مردم شهرستان های ساری و میاندرود سپاسگزاری و خاطر نشان کرد : تا زمانیکه که زنده هستم محبت های بی شائبه شما را پاس داشته و آنرا فراموش نمی کنم . آقامیری در پایان اعلام داشت : به همه دوستانم اعلام می دارم باید از دکتر یوسف نژاد حمایت کامل نمایند و همانطوریکه از مهندس عبوری در مدیریت شهری حمایت شده از ایشان نیز حمایت های مکفی به عمل آید.

وی افزود : ما به جهت اینکه در نشست هایی که داشته ایم به این نتیجه رسیدم که در شرایط کنونی به واسطه حمایت دکتر یوسف نژاد از مهندس عبوری ، از ایشان که از نمایندگان برجسته و موفق ساری و مازندران در دوره های خدمت در خانه ملت بوده ، حمایت نمائیم .

قابل ذکر است مسعود پیری عضو شورای شهر در سخنانی اظهار داشت : باشکوهترین مراسم تجلیل را در طول عمرم امشب در این مراسم معنوی مشاهده نمودم که با بوسه بر دستان دکتر سید محمد آقامیری مراتب تقدیر خود را خطاب به این بزرگ مرد اندیشه و عمل اعلام می دارم .

این گزارش حاکیست در ادامه با همراهی سید کمال و  سید محمد آقامیری ، دکتر یوسف نژاد نماینده سابق مردم ساری و معاون وزیراقتصاد و دارایی با ابراز احساسات شدید یاران کانون فرهنگی شهیدان آقامیری به پشت تریبون رفت و گفت: سخترین شب عمرم را در این مراسم سپری می کنم بنده نیز خود را جزئی از خانواده های شهیدان آقامیری می دانم زمانیکه برادران آقامیری بنده را به مادر بزرگوارشان معرفی کردند و پرسیدند آیا یوسف نژاد را می شناسید ، این مادر گرامی گفت مگر می شود بنده فرزندم را نشناسم او همچون سایر فرزندان من عزیز است . یوسف نژاد با بیان اینکه بنده پیش از ثبت نام در این عرصه برای رخصت نزد مادر شهیدان آقامیری رفته ام ، گفت: انشالله انچه به مصلحت و نظر خداوند متعال است رخ دهد همه ما در این راه راضی به رضای خداوند متعال هستیم و چون مسیر کنونی دکتر آقامیری را طی نموده ام می دانم چه سختی هایی به دنبال دارد .

دکتر یوسف نژاد با اشاره به اینکه بنده از ابتدای امر به عملکرد مهدی عبوری اعتقاد داشته ام ، اظهار داشت : در شرایط کنونی وی در توسعه شهرمان عملکرد مطلوبی داشته از اینرو از وی حمایت می کنیم و این حمایت در برهه کنونی با قدرت بیشتری دنبال می شود . نماینده سابق مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از خانواده آقامیری به عنوان خانواده ای بزرگ / انقلابی و متدین و خوشنام یاد و خاطر نشان کرد : انشالله در 7 اسفند برنده اصلی این انتخابات مردمی باشند که همواره در سخت ترین شرایط مسئولین را رها نکرده و خود را در کنار آنها در سازندگی کشورمان قرار داده اند .

 

در حاشیه این مراسم :

زمانیکه مادر شهیدان آقامیری وارد سالن شد جمعیت حاضر قیام کرده و با ذکر سلام و صلوات از وی استقبال کردند.

در لحظاتی که کلیپ شهیدان آقامیری و سخنان مادر بزرگوارش پخش می شد شاهد اشک ها و ناله های حاضرین بودیم که این صحنه بسیار معنوی در محل مراسم به وجود آورده بود اما زمانیکه این مادر بزرگوار به صورت زنده و مستقیم خطاب به حاضرین گفت: ما تا آخرین نفس و قطره خون پاسدار انقلاب و خون شهدا هستیم با ابراز احساسات شدید حاضرین مواجه و مورد استقبال قرار گرفت .

استقبال مردم از این مراسم به قدری جالب توجه بود که همه سالن های بزرگ مجموعه و حیاط مجاور و مسیرهای اصلی با ترافیک ازدحام مواجه شده بود.

دکتر سید صمد آقامیری هر لحظه متوجه حال مادر بزرگوارش بود تا خدایی ناخواسته به دلیل نامساعد بودن حال وی ، مشکلی برای این بانوی محترمه پیش نیاید.

زمانیکه سید کمال آقامیری به پشت تریبون دعوت شد حاضرین با فریاد سردار سازندگی وی را مورد لطف و لحظاتی با کف زدن های بسیار وی را مورد حمایت قرار دادند .

سید کمال آقامیری به همه ستادها گفت: همه ما فعال و هوشیار در خدمت دکتر یوسف نژاد و آیت الله طبرسی در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خواهیم بود.

بسیاری از رجال سیاسی / اجتماعی و مذهبی شهرستان ساری خواستار حضور برای سخنرانی در این مراسم بودند که به دلیل کمبود وقت نتوانستند در برنامه از پیش تعیین شده شرکت نمایند.

حضور خانوادهای معظم شهدا و روحانیون در این مراسم گسترده بود.

همه برادران آقامیری و اعضای ستاد در بحث حمایت از مقام معظم رهبری و حفظ ارزش ها و اطاعت از دولت و نظام همه را به وحدت دعوت کردند.

خبرنگاران و عکاسان بسیاری این مراسم را پوشش خبری دادند.

دکتر سید محمد آقامیری گفت: واقعاً در این ایام دوستان بسیار خوبی پیدا کردم که گوهری گرانبها برای بنده به شمار می روند و بنده شرمنده محبت آنها هستم .

زمانی که سید کمال آقامیری خطاب به حاضرین گفت: نماینده ما باید مطالبه گر باشد نه معامله گر ، این اظهار وی با ابراز احساسات شدید حاضرین روبرو شد. شعبان وفایی نژاد

 

 

تصاویر از سید مهدی پیروان

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :