تازه ها

يکشنبه 2 اسفند 1394-12:39 کد خبر:17889

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

داوطلبان سلامت نقش مهم و به‌سزایی در بهداشت جامعه دارند

انعکاس شمال - مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: خیران و داوطلبان سلامت نقش مهم و به‌سزایی در بحث بهداشت و درمان جامعه دارند.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت مازندران، رسول ظفرمند در مراسم تجلیل از خیران و داوطلبان سلامت شهرستان محمودآباد بالا بردن سطح سواد سلامت و توانمند نمودن مردم در امر بهداشت و درمان را یکی از راه‌های بسیار مهم در جهت هدفمندسازی هزینه‌های بخش سلامت و جلوگیری از هدر رفتن منابع این بخش برشمرد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود: دولت نگاه ویژه‌ای به بحث سلامت مردم دارد و سلامت نیز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم برنامه‌های دولت قرار گرفته‌است با این حال حاکمیت یقیناً به تنهایی و بدون مشارکت تمامی عوامل تأثیرگذار بخش سلامت، قادر به تأمین هزینه‌های مربوط به سلامت جامعه نیست و تنها راه نجات جامعه در امر تأمین سلامت، توسعه سطح سواد مردم و توانمندسازی جامعه و مداخله ایشان در پیشبرد اهداف نظام سلامت است.

وی بیان داشت: خیران و داوطلبان سلامت نقش مهم و به‌سزایی در بحث بهداشت و درمان جامعه دارند.

ظفرمند از مراقبان سلامت به عنوان پاسداران و پاسبانان بی‌توقع‌ نظام سلامت یاد کرد و اظهار کرد: باید به کار خود افتخار کنید و خداوند منان را به خاطر فرصت خدمت به مردم شاکر باشید.

به گزارش فارس، در پایان این همایش که به همت اداره‌کل بیمه سلامت مازندران و مرکز بهداشت شهرستان محمود آباد برگزار شد از خیران و داوطلبان نمونه این شهرستان تجلیل شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :