تازه ها

يکشنبه 2 اسفند 1394-12:30 کد خبر:17887

جانشین ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ساری و میاندورود:

سیاست دولت برگزاری انتخابات سالم و رقابتی است

انعکاس شمال - جانشین ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ساری ومیاندورود با بیان اینکه انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: دولت ایستاده است تا انتخابات سالم ورقابتی برگزار کند.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، اسماعیل حسن‌زاده در کارگاه آموزشی اعضای شعب شهر ساری اظهار کرد:‌نظام مقدس جمهوری اسلامی متکی بر آرای مردمی است.

وی با اشاره به نقش برگزاری انتخابات گفت: مردم در تمام شئون تصمیم‌گیری نظام اسلامی نقش دارند.

معاون سیاسی فرماندار ساری با بیان اینکه امروز بعد از 37 سال، جمهوری اسلامی در این منطقه پرتلاطم، در ثبات و اقتدار کامل به سر می‌برد، گفت:‌ اقتدار امروز جمهوری اسلامی به واسطه این است که مردم همواره در صحنه حضور داشته و در تعیین سرنوشت خود نقش مهم ایفا می‌کنند.

جانشین ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که دچار انحراف نشده است، تصریح کرد:‌اگرچه که گروه‌های معاند، توطئه‌های بسیاری علیه جمهوری اسلامی راه انداختند اما جمهوری اسلامی ایستادگی کرد و علت این ایستادگی هم وجود رهبری فرزانه و ایثار و شهادت است.

حسن‌زاده با بیان اینکه انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: دولت ایستاده است تا انتخابات سالم و رقابتی برگزار کند و ما هم به عنوان مجریان دولت، وظیفه داریم سیاست دولت را اجرایی کرده و مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم کنیم بدون اینکه کوچک‌ترین دخالتی در انتخابات داشته باشیم.

وی  گفت: هیچ وظیفه‌ای جز حراست از آرای مردم نداریم و این اجازه وجود ندارد که از جایگاه خود، سوگیری داشته باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :