تازه ها

شنبه 1 اسفند 1394-19:56 کد خبر:17879

مهندس علیپور:

تلاش های سید کمال آقامیری در خدمت به مردم مازندران ارزشمند و ستودنیست

انعکاس شمال - مهندس علیپور در جمع شورائیان در حسینیه امام رضا(ع) روستای دیوکلا سفلی سیمرغ گفت: تلاش های سید کمال آقامیری در خدمت به مردم مازندران ارزشمند و ستودنیست.


به گزارش انعکاس شمال،  مهندس علیپور نماینده مردم نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در جمع شورائیان در حسینیه امام رضا(ع) روستای دیوکلا سفلی کیاکلا طی سخنانی بسیار جالب در دفاع از عملکرد خود گفت : بنده به آنچه که در انتخابات قبلی وعده داده بودم عمل کردم و برای توسعه شهرم و افزایش اعتبارات مالی برای استان و شهرستان قائمشهر و در دفاع از حق و حقوق مردم به خصوص در کارهای عمرانی آنچه در توان داشته ام به کار بسته ام .

مهندس علیپور افزود : نمایندگان مردم باید مطالبه گر باشند نه معامله گر . وی در رابطه با بحث اقداماتی که در بحث حل بحران ترافیک کمربندی بندی ها / معضل زباله / نساجی قائمشهر / احداث بیمارستان قلب و سایر خدمات ارزشمندی که شده به خصوص افزایش اعتبارات در حوزه انتخابی خود سخن گفت و عملکرد سید کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی مازندران را در دفاع از حق و حقوق مردم استان ستود .

وی حمایت خود را از آیت الله معلمی و آیت الله لاریجانی اعلام و گفت: بنده به وظیفه قانونی نمایندگی خود در مجلس عمل کرده ام و از آن دسته از نمایندگانی نبودم که حضور بسیار ضعیفی در خانه ملت داشتند . زمانیکه به آن نماینده گفتم شما چرا در جلسات مجلس شرکت نمی کنید با خنده پاسخ داد : با همه هستیم مشغول می باشیم در ایام انتخابات با چاق سلام علیک کردن ها از آنها رأی می گیرم مردم به بنده رأی می دهند و بنده اینگونه نماینده نخواهم بود پیگیر حق وحقوق مردم خواهم بود . گفتنی است علیپور از زحمات دکتر سید صمد آقامیری و دکتر سید محمد آقامیری نیز قدردانی کرد.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :