تازه ها

جمعه 30 بهمن 1394-20:51 کد خبر:17871

رئیس شورای اسلامی استان مازندران :

افتخار نظام ما در دنیا به مردم سالاری دینی اش است

سید کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی استان مازندران در حسینیه امام رضا(ع) دیوکلا سفلی کیاکلا گفت:افتخار نظام ما در دنیا به مردم سالاری دینی اش است.


به گزارش انعکاس شمال ،همایش باشکوه شورائیان استان مازندران با حضور مهندس سید کمال علیپور، دکتر سید صمد آقامیری معاون هلال احمر ایران ، دکتر سید محمد آقامیری عضو سه دوره شورای اسلامی شهر ساری با سخنرانی سید کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی استان در حسینیه امام رضا(ع) روستای دیوکلا سفلی کیاکلا برگزار شد ؛ در متن سخنرانی ایشان آمده است :

اعوذ وبالله من الشیطان الرجیم

ان الله لا یغیر بقوم حتی یغیر ما بانفسکم

عرض ادب و احترام محضر حضار بویژه مهمان جلسه که جناب مهندس علیپور چهره فرهیخته استان می باشند را گرامی می دارم. یاد و حماسه 29 بهمن مردم تبریز و آرزوی تندرستی برای مقام معظم رهبری و شادی ارواح طیبه شهدای اسلام متذکر می شوم که 37 بهار انقلاب را پشت سر گذاشتیم.

متذکر میشوم که سال 94 را مقام عظمای ولایت به سال همدلی و همزبانی نام گذاری کردند. سالی که دو حادثه مهم در آن اتفاق می بایست بیفتد موضوع هسته ای و موضوع انتخابات 7 اسفند. افتخار نظام ما در دنیا به مردم سالاری دینی اش است نظامی که تقریباً هر سال یک انتخاب است .به قول رهبر انقلاب، انتخابات 1- نظام را بیمه می کند2-پشتوانه نظام می گردد3-بیعت مجددی است با نظام  و دشمنان همیشه هراسان بودند و همواره سعی در تحریم انتخابات داشتند یا بعد از آن ایرادی می گرفتند. حفظ نظام اوجب واجبات است مقام معظم رهبری تکلیف همه را روشن کرد "وحدت کلمه و انجام وظیفه". ما در 7 اسفند امسال چند روز دیگر 2 انتخابات مهم داریم1-انتخابات خبرگان، خبرگان مهم و بلکه بسیار مهم زیرا پشتوانه رکن رکین نظام یعنی پشتوانه رهبری است. شما کودتاهای علیه نظام، غائله کردستان، گنبد،ماجرای بنی صدر و گروهک های مخالف و معاند و ماجراهای جنگل و تهاجم همه جانبه 8 سال دفاع مقدس را فراموش نکردید چه کسی توانست با این همه این امور و مشکلات کشور را حفظ کند. مردم، وحدت کلمه و مهمتر از آن رهبری امام راحل. اما دشمن امیدش به بعد از امام بود که مجلس خبرگان در 24 ساعت با انتخابات مقام معظم رهبری تمام توطئه ها خنثی شدو اکنون بعد از رحلت امام با رهبری امام خامنه ای ذره ای انقلاب از اصول خود عقب نشینی نکرده استو ایران همچنان قدرتمند ترین قدرت خاورمیانه انقلابی و سرپاست و ما وظیفه داریم خبرگان ولایی را با انتخاب خود مستحکم کنیم تا خواب دشمنان به یأس و ناامیدی بدل شود.

2- دومین انتخابات، انتخابات مجلس شورای اسلامی برای دهمین بار است. قرار است 7 اسفند 290نفر از سراسر کشور و از قائمشهر و جویبار و سوادکوه و زیراب و شیرگاه 2نفر به مجلس روند اما با انتخاب شما مردم شریف و ولاینمدار و 12 نماینده از استان مازندران.

ما و شما بدانیم: 1- این دونفر قرار است برای چه مأموریتی و چه وظیفه ای بروند . وظیفه و مأموریت آنها چیست؟

2-این دو نفر را بشناسیم،  توانایی، خلاقیت، استعداد و دانش و تجربه آنها چیست؟

وظیفه نمایندگان:

بطور خلاصه دو مورد است 1- قانونگذاری             2- نظارت بر اجرای قانون

شما مردم شریف از شهر خود 2 نفر را انتخاب می کنید که حقوق شما ملت را در فصل سوم قانون اساسی در مجلس قانون بگذرانند.

شما مردم شریف از شهر خود 2 نفر را انتخاب می کنید که در مجلس دهم برنامه 5 ساله دیگر به نام برنامه توسعه ششم را تصویب کنند.شما مردم شریف از شهر خود 2 نفر را انتخاب می کنید که در 4 سال، هر سال لایحه بودجه دولت را تصویب کنند. شما مردم فهیم اشخاصی را انتخاب می کنید که می تواند به رئیس جمهور تذکر دهد، سؤال کند و استیضاح کند. شما نماینده انتخاب می کنید و نماینده شما بر تمام وزراء نظارت کند ، تذکر دهد، سوال کند و استیضاح کند. شما دو نفر انتخاب می کنید که وکیل شما در خانه ملت در مجلس ایران می شود. شما دو نفر انتخاب می کنید که یقه استاندار ، تمام مسئولین استان، فرماندار و تمام مسئولین شهرستان های شما به دست نماینده شماست.

عزیزان اگر مجلس ضعیف باشد کشور ضعیف می گردد. نماینده ای به مجلس برود در راه انقلاب و پیرو رهبری باشد. قابل نفوذ بیگانگان نباید باشد. عزیزان اگر استان ما ضعیف است به عنوان رئیس شورای استان اعلام میکنم مدیران ارشد استان ضعیف هستند. نمایندگان باید پیگیری کنند و همه اینها تغییر اینها ممکن نیست به فرموده قرآن سرنوشت هر قوم به دست همان قوم و مردم همان قوم تغییر می کند و تغییر با انتخاب شما در انتخابات صورت می گیرد. برای این دو وظیفه مهم بررسی کردیم و شما بررسی کنید نماینده باید دارای ویژگیهایی باشد: 1- پیرو رهبری 2- دلسوز نظام و پیرو خون شهداء 3-مردمی 4- کارشناس و مطلع 5- با تجربه

اگر امروز شرایط کشور را بدانید 350 هزار میلیارد دولت به بانک ها بدهکار ، 90 هزار میلیارد تومان دولت به پیمانکارها بدهکار، 90 هزار میلیارد تومان به صندوق رفاه اجتماعی بدهکار، 6میلیون و 700 هزار نفر اغلب تحصیل کرده بیکار، فروش نفت به کمتر از 30 دلار، اوضاع کشاورزی نامناسب در استان،  نه کشاورزی ما قطب کشور شد نه گردشگری آن.  

مجلس دهم –مجلس برنامه ریزی حل مشکلات و ایجاد رونق اقتصادی و مجلس حل معزل اقتصاد و معیشت مردم است و به همین دلیل بیگانگان سعی در تحریم و عدم شرکت مردم هستند ولی ما و شما در پیروزی از امام خامنه ای با شرکت خود توطئه دشمنان را خنثی می کنیم. من سرباز انقلاب ، سرباز مردم استان در شورای استان شهادت می دهم که مهندس علیپور نماینده فعلی شنا پاکدامن، پاکدست و کارشناس مطلع در شهرستان و استان و کشور است. من احساس وظیفه کردم به عنوان منتخب مردم که تمام شوراهای شهر و روستای استان از اوضاع آنها مطلع هستم می بایست با معرفی و انتخاب شما افرادی مثل علیپور را در خانه ملت مشکلات کلان کشور و کلان استان و شهرستان های شما را نماینده ای با سابقه و مطلع و با تجربه مثل مهندس علیپور موجب فخر استان شوند. من به ذکاوت و هوشمندی و انتخاب درست مردم قائم شهر و جویبار  و ... اطمینان دارم و می دانم که با احساس وظیفه نه تنها خود بلکه دیگران را در انتخاب مهندس علیپور کمک می کنید .

سپاس از شما و مردم شریف شما برای سلامتی رهبر معظم انقلاب و شهداء صلوات



نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :