تازه ها

پنجشنبه 29 بهمن 1394-13:39 کد خبر:17862

حرکتی غلط از سوی مدیریت سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری


انعکاس شمال: به دنبال جابجایی در مدیریت سالن سید رسول حسینی ساری که بنده قصد کالبد شکافی در خصوص نحوه چگونگی واگذار اماکن ورزش به برخی از افراد ، هیأت ها و ... را ندارم اما مهدی امیرفخریان رئیس هیأت بدمینتون مازندران و مدیریت جدید سالن سید رسول حسینی در اولین گام اقدام به جمع آوری بنر قدردانی جامعه ورزشی ساری در حمایت از مهندس مهدی عبوری از ورزش مازندران به خصوص جامعه ورزشی و نصب بنرهای خیرمقدم برای حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان / مجید حسین زادگان فرماندار و حسین دلیری رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری نمود که نگارنده در بحث نصب بنر خیرمقدم برای فرماندار ایرادی را وارد نمی دانم اما نصب بنر خیرمقدم برای مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و رئیس اداره ورزش و جوانان ساری قابل تأمل است . چون سالن سید رسول حسینی به عنوان منزل اداری هر دو مسئول است و برای کار در حوزه استفاضی نیازی به نصب بنر وجود ندارد .

قابل توجه مدیریت جدید سالن سید رسول حسینی که هم حسین زادگان و هم دلیری مسئولین ورزش مازندران و ساری هستند و حضور آنها در این سالن از شرح وظایف قانونی و ذاتی و اداری آنها است و در واقع اماکن ورزشی خانه آنها محسوب می شود نه تنها احتیاجی به نصب بنر نیست حتی لازم نیست هرلحظه که مدیریت ورزش استان و شهرستان به این سالن می آید پرسنل اداره ورزش و جوانان هرلحظه خیرمقدم از تریبون اعلام کنند یا اسپند دود کنند و زنده باد جاوید باد بگویند ؛ اینگونه حرکات غلط و سبک شایسته نیست که مدیریت سالن ورزشی سید رسول حسینی انجام می دهد این کارها به هیچ عنوان خدمت به مدیریت ورزش مازندران خدمت به رئیس اداره ورزش ساری نیست و حتی می تواند یک ضدتبلیغات محسوب شود .

اگرچه بنده شخصاً به این همه ریخت و پاش مالی که شورای شهر و شهرداری برای باشگاهها و تیمسازی در ساری دارد نقدهای زیادی دارم ولیکن مهندس مهدی عبوری و اعضای شورای شهر واقعاً ورزش ساری را دوست دارند و نوجوانان و جوانان این شهر را حمایتی همه جانبه در ورزش می نمایند. به اعتقاد بنده هیچ یک از شهرداران طول تاریخ ساری این همه کمک و حمایت از ورزش مرکز استان نداشته اند که عبوری برای ورزش ساری کمک مالی کرده است یا اعضای شورای شهر ساری در این دوره واقعاً خدمات عالی و حمایت های زیادی به ورزش کرده که نه تنها یک بنر بلکه اگر تندیس طلایی مهدی عبوری در سالن سید رسول حسینی نصب شود که در برابر خدمات او به ورزش قابل ذکر نیست .

اشاره می شود هر فرد / جریان و تشکیلاتی که به مدیریت جدید سالن سید رسول حسینی فشار وارد کرده که بنر قدردانی مهدی عبوری شهردار ساری را از سالن جمع آوری کند کار شایسته ای انجام نداده این کارهای سبک سرانه موجب عدم مشارکت مسئولین خواهد شد . آقایانی که این اقدام را انجام داده اید آیا می توانید نام و یاد مهدی عبوری را از قلوب مردم حذف کنید این سیاسی کاری ها شایسته برخورد خادمین ورزش و حامیان آن نیست ؛ مسئولین ورزش استان و ساری باید دهها بنر تقدیر و قدردانی از مهدی عبوری در مناطق مختلف نصب کنند چون واقعاً مهدی عبوری برای ورزش ساری زحمت کشیده است .

البته اگر مهدی امیرفخریان اعلام کند که طی این چند سال گذشته مهدی عبوری شهردار و اعضای شورای شهر ساری چقدر به تشکیلات ورزشی او کمک و مساعدت داشته اند خود از جمع آوری بنر حمایت و قدردانی جامعه ورزشی از عملکرد وی خجالت زده خواهد شد ؛ به هر حال این حرکت غلط از سوی مدیریت جدید سالن سید رسول حسینی جای هیچ منطقی ندارد و خوب است که امیرفخریان لااقل به افکار عمومی در این خصوص پاسخی شفاف بدهد چرا که از این ابزار که همان سالن سید رسول حسینی است برخورد خوبی در حمایت از ورزش ساری و مازندران در این بحث نشده است . شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :