تازه ها

سه شنبه 27 بهمن 1394-16:36 کد خبر:17843

نماینده ولی فقیه در مازندران:

انتخابات خبرگان ضامن تداوم حفظ اسلام و وحدت اسلامی است

انعکاس شمال -  نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:انتخابات خبرگان ضامن تداوم راه انبیا و ائمه اطهار(ع)، حفظ اسلام و وحدت اسلامی است.


انعکاس شمال:  آیت‌الله نورالله طبرسی در جمع مردم چمستان در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: ولایت و امامت در اسلام و شیعه آنقدر مهم است که حضرت زهرا (س) در راه حفظ آن به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: امروز ولایت فقیه رهبری معظم انقلاب است که نیازمند حمایت زهرایی است که این امر با شناخت و معرفت به ولایت، عشق و محبت به امامت و اطاعت از ولایت و رهبری محقق می‌شود و از وظایف ما است.

این مسئول با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی مظهر حمایت از ولایت، خبرگان رهبری است، بیان کرد: در این نظام همه ما اصل قانون اساسی را پذیرفتیم و با پذیرش اصل قانونی با دخالت مستقیم، اعضای خبرگان رهبری را انتخاب می‌کنیم و با حضور خود و حمایت از رهبری، از رسول الله (ص)، علی (ع) و زهرای مرضیه (س) و راه آنان حمایت می‌کنیم.

طبرسی با اشاره به اینکه رهبری امتداد راه امامت و ولی فقیه استمرار ولایت شیعی است، ادامه داد: انتخابات خبرگان ضامن تداوم راه انبیا و ائمه اطهار(ع)، حفظ اسلام و وحدت اسلامی است.

وی مصداق حمایت از ولایت را حضور در انتخابات مجلس خبرگان و انتخاب سربازان ولایت عنوان کرد و افزود: ملت غیرتمند ایران با حضور خود بار دیگر با اعلام پشتیبانی، موجب اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان به مشکلات اهالی منطقه با منابع طبیعی که درخواست رسیدگی دارند، اشاره کرد و گفت: اتفاقاتی افتاده و زمینی که 50 سال افراد در آن سکونت دارند منابع طبیعی برایش سند گرفته و مشکلاتی را فراهم کرده که در بیشتر موارد حق با اهالی است و باید پیگیری این مشکل از طریق قوه قضائیه صورت گیرد.

منبع:فارس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :