تازه ها

سه شنبه 27 بهمن 1394-16:16 کد خبر:17841

مهندس عباس رشيدي :

فعاليتهاي عمراني شهرداري ساري در سال ۹۴ مركز مازندران را متحول كرد

انعکاس شمال - مهندس عباس رشیدی گفت: فعالیت های عمرانی شهرداري ساري در سال جاري موجب تحول بنيادين اين شهر شد .


به گزارش انعکاس شمال به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري ، معاون فني و عمراني شهرداري مركز استان مازندران  با اشاره به پروژه هايي كه در سال ۹۴ اجرا شده و برخي از آنها به نيمه راه رسيده اند گفت : شهرداري ساري در سايه مديريت جهادي دكتر عبوري در سال جاري در حوزه عمران گام هايي برداشت كه موجب تحول بنيادين اين شهر شد .

وي بخش اعظمي از اين اقدامات را زير بنايي توصيف كرد و خاطرنشان نمود : ما در سال جاري در چهار حوزه نهضتي را به ثبت رسانديم كه مطالبات ديرينه شهروندان و معضلات اساسي شهر بود . نهضت هاي چهارگانه آسفالت ؛ پياده رو ساري ؛ مهار آبهاي سطحي و بالاخره احداث مسيرهاي جديد و اصلاح هندسي معابر عمومي همگي از مشكلات ديرينه ساري و خواسته هاي بر حق مردم بودند كه سرانجامي پرافتخار داشتند . رشيدي با بيان اين كه شهرداري مركز استان در سال جاري در حوزه فضاي سبز نيز اقدامات تحسين برانگيزي انجام داد گفت : نظر به آنكه احداث بوستان ها با معاونت فني و عمراني است ما توانستيم در كنار احداث چند پارك محله , بوستانهايي مانند مادر ؛ بانوان و در رأس آنها ولايت را آغاز كنيم كه در افزايش سرانه فضاي سبز شهروندان نقش چشمگيري داشته و دارند .

مهندس رشيدي در بخش ديگري از اين مصاحبه با اشاره به احداث زيرگذر فرح آباد و روگذر بلوار كشاورز افزود : در حوزه ترافيك نيز شهرداري فعاليت هاي بسياري انجام داد تا مركز استان كه پذيراي بسياري از ادارات مازندران و نيز مسافران بي شمار مي باشد در اين حوزه نيز شرايط مناسب و ومطلوبي داشته باشد . اين در حالي است كه شهرداري اگر چه در اموري مانند ايجاد روشنايي در معابر جديد هيچ وظيفه اي ندارد اما صرفاً بخاطر آسايش شهروندان وعمران شهر وظايف مالي دستگاههاي ديگر را هم تقبل كرديم تا اين گام هاي بلند بتوانند تأثيرگذار باشند .

وي سپس به احداث چندين دوربرگردان اساسي در نقاط شهر اشاره كرد و گفت : در مجموع شهرداري ساري در سال ۹۴ در حوزه عمران فعاليتهايي داشته و دارد كه تا پيش از حضور دكتر عبوري در شهرداري براي شهروندان يك آرزوي دست نايافتني  تلقي مي گرديد . اما با مديريت جهادي شهردار محترم تمام اين آرزوها محقق شدند حال آنكه براي سال آينده هم دهها پروژه عظيم تعريف شده است كه دكتر عبوري در آينده اي نزديك از آنها سخن خواهند گفت .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :