تازه ها

يکشنبه 25 بهمن 1394-15:13 کد خبر:17818

استاندار مازندران :

بي طرفي دولت در انتخابات راهبرد اصلي ماست

انعکاس شمال - استاندار مازندران در نشست نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران گفت : بي طرفي دولت در انتخابات راهبرد اصلي ماست.

دكتر ربيع فلاح گفت : با تلفيق هيئتهاي اجرايي انتخابات پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و با همدلي و همزباني همه مجريان انشاء الله شاهد برگزاري انتخاباتي قانونمند و شفاف در استان خواهيم بود .
وي افزود : در هيئت هاي اجرايي نيز سعي شده تا از افراد شايسته و مجرب استفاده شود 
نماينده عالي دولت در استان تصريح نمود : مجريان انتخابات در تمامي سطوح در بخشداريها ، فرمانداريها و ستاد استان آموزشهاي لازم را ديده و آماده برگزاري انتخابات هستند .
فلاح ادامه داد : صيانت و پاسداري از آراي مردم ، ايجاد زمينه عادلانه براي همه داوطلبان انتخابات ، بي طرفي كامل دولت در انتخابات ، پرهيز از هر گونه جانبداري ، توجه به معيارهاي قانون از جمله سياستها و راهبردهاي جدي ما در برگزاري انتخابات است .
وي تاكيد كرد : در حوزه تاييد صلاحيتها نيز هيئت هاي اجرايي با استعلام از مراكز چهارگانه بر اساس قانون صلاحيت داوطلبان را مورد بررسي قرار دادند و شفافيت در انتخابات به عنوان يك اصل مورد توجه بوده است .
وي از همكاري 48 هزار نفر عوامل اجرايي در برگزاري انتخابات در 3045 شعبه اخذ راي در سراسر استان خبر داد و گفت :بيش از 9 هزار نفر نيروهاي نظامي و انتظامي در برقراري امنيت و حفاظت از صندوقهاي راي همكاري خواهند نمود .
استاندار مازندران از داوطلبان دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در مازندران به پاس حضورشان در عرصه رقابتهاي انتخاباتي تقدير و تشكر نمود و گفت : اميدواريم شاهد برگزاري يك انتخابات سالم ، با شكوه و با حضور حداكثري مردم باشيم .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :