تازه ها

يکشنبه 25 بهمن 1394-14:54 کد خبر:17812

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی حوزه انتخابیه ساری و میاندورود:

کشور در آستانه حماسه سیاسی دیگری است

انعکاس شمال - مسئول کمیته اطلاع‌رسانی حوزه انتخابیه ساری و میاندورودگفت: با همکاری رسانه‌ها و مشارکت مردم در انتخابات، کشور در آستانه حماسه سیاسی دیگری قرار گرفته است.

به گزارشانعکاس شمال به نقل از روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندرود ، حسین مرتضوی اظهار کرد: از زمان آغاز به کار ستاد انتخابات، رسانه‌ها در حوزه‌های مختلف اطلاع‌رسانی، گزارش، تحلیل و خبر ورود پیدا کرده و شور انتخاباتی به وجود آورده‌اند.

وی با اشاره به آغاز زمان تبلیغات نامزدهای انتخابت مجلس خبرگان رهبری از روز 22 بهمن، افزود: زمان قانونی تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی هم از 29 بهمن شروع می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با بیان اینکه فضای مناسب برای تبلیغات نامزدهای دو انتخابات پیش رو درنظر گرفته شده است، گفت:‌ برای تبلیغات محیطی نامزدهای انتخابات هم فضایی درنظر گرفته شده تا از تخریب فضای شهری و نازیبا شدن چهره شهر جلوگیری شود.

مسئول روابط عمومی فرمانداری ساری با اشاره به اینکه این انتظار از نامزدهای انتخابات وجود دارد در کنار همدلی و هم‌زبانی در زمان قانونی تبلیغات انتخابات، نسبت به معرفی خود به مردم اقدام کنند، تصریح کرد: اگرچه انتخابات با رقابت همراه است اما رفاقت، باید پایه و زیربنای این رقابت باشد.

مرتضوی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات از فضای تخریب دور باشند و اجازه ندهند حامیان آنها وارد این فضا شوند، ادامه داد:‌ رفتار کاندیداهای انتخابات به عنوان نخبگان جامعه، به گونه‌ای باشد که منجر به مشارکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه شود.

وی با بیان اینکه مردم پیروز نهایی انتخابات هستند، خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، آرا حق‌الناس است و  ما به عنوان کسانی که پیرو ولایت فقیه هستیم باید در زمینه اجرایی شدن فرمایشات ایشان تلاش کنیم.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با اشاره به نقش پررنگ رسانه‌ها در ایجاد فضای همدلی برای برگزاری انتخابات باشکوه، گفت: با همکاری رسانه‌ها و مشارکت مردم در انتخابات، کشور در آستانه حماسه سیاسی دیگری قرار گرفته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :