تازه ها

جمعه 23 بهمن 1394-18:8 کد خبر:17783

امام جمعه موقت ساری:

نمایندگانی که انتخاب می‌شوند نگاهشان به لبخند آمریکا و اروپا نباشد

انعکاس شمال – امام جمعه موقت ساری گفت : نمایندگانی که انتخاب می‌شوندنگاهشان به لبخند آمریکا و اروپا نباشد بلکه نگاهشان به سخنان مقام معظم رهبری باشد که چه ایده‌ای دارد.


انعکاس شمال: حجت‌الاسلام سید محمد قاسمی در خطبه‌های  نماز جمعه ساری اظهار کرد: پیامبر اکرم ( ص) می‌فرماید بنده‌های خداوند نان‌خواران خدا هستند و اگر کسی گرفتاری مومنی را رفع کند سبب خوشحالی اهل بیت می‌شود.

وی افزود: اگر کسی بتواند بنده‌های خدا را شاد کند، خداوند فرمان می‌دهد کسی که مشکل بنده خدا رفع کرده روز قیامت در امنیت قرار گیرد.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت زینب (‌س) و روز پرستار، گفت: حضرت زینب (س) به عنوان زینت پدر معرفی شد و چنین شخصیتی باید الگوی مادران جامعه امروز باشد.

قاسمی ادامه داد: شخصیت حضرت زینب (س) تنهای الگوی زنان نیست بلکه الگوی همه رادمردان مرد است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه پرستاران با مشکلاتی مواجه هستند که تقاضای رفع مشکل از سوی مسئولان کشوری و استانی برای این قشر داریم.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با اشاره به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: زبان قاصر است از تقدیر ملت ایران اسلامی که با حضور پررنگ خود در خیابان‌ها گل کاشتند.

قاسمی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی با همه مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی که دارند اما باز به دشمنان ثابت کردند پشت ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه بیشتر تحلیل‌گران با حضور مردم در خیابان‌ها متعجب شدند، خاطرنشان کرد: آفرین به مردم آگاه و با غیرت و با بصیرت که به صحنه آمدند و میراث گران‌بهای امام راحل را ارج نهادند و با هوشمندی به سخنان مقام معظم رهبری گوش فرا دادند و شادمانه عید انقلاب را تکرار کردند.

امام جمعه موقت شهرستان ساری تصریح کرد: مقام معظم رهبری از ملت ایران اسلامی خواست تا حضور آن‌ها در خیابان‌ها مایوس کننده بدخواهان باشد و ملت ایران با حضور پرشور خود مقام معظم رهبری را سربلند کردند و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی را در داخل و خارج کشور مایوس کردند.

قاسمی با اشاره به در پیش بودن دو انتخاب مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس خبرگان رهبری از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و جایگاه آن به قدری بالاست که کلیددار انقلاب و نظام به‌واسطه مجلس خبرگان رهبری است و اگر خواهان این هستیم از این انقلاب حفاظت شود باید در مجلس خبرگان رهبری حضوری پررنگ داشته باشیم.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حمایت مردم در ایران اسلامی به کرسی نشست و براساس گفته امام راحل این انقلاب را صادر خواهیم کرد و بیشتر آزادی‌خواهان مدیون امام و خون شهدا هستند و انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

امام جمعه موقت ‌ساری خاطرنشان کرد: در هفتم اسفند با حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در این دو انتخابات لازمه تداوم مردم‌سالاری دینی است.

قاسمی گفت: نمایندگانی که انتخاب می‌شوند و بر روی صندلی سبز می‌نشینند نگاهشان به لبخند آمریکا و اروپا نباشد بلکه نگاهشان به سخنان مقام معظم رهبری باشد که چه ایده‌ای دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :