تازه ها

جمعه 23 بهمن 1394-17:55 کد خبر:17781

رئیس هیات اسکواش مازندران:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و همدلی خود را به رخ دنیا کشیدند

انعکاس شمال - رئیس هیات اسکواش مازندران گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و همدلی خود را به رخ دنیا کشیدند و هرچه حضور ملت ایران پررنگ و محسوس‌تر باشد عظمت و اقتدار نظام را می‌رساند.


به گزارش انعکاس شمال ، بهمن صفری با بیان اینکه ملت بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی در هر موضوعی که با نظام مرتبط بوده همواره مشارکتی شاد و اکثریتی داشته‌اند، خاطر نشان کرد: هرچه حضور ملت ایران در راهپیمایی‌ها و سایر صحنه‌های سیاسی پررنگ و محسوس‌تر باشد عظمت و اقتدار نظام را می‌رساند.
 وی یوم‌الله 22 بهمن را روزی سرنوشت‌ساز در تاریخ پر از افتخار انقلاب اسلامی دانست و گفت : ملت ایران در طول 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که در عرصه‌های سرنوشت‌ساز نظام حاضر بوده و از جان دل برای دفاع از انقلاب و عزت و پایندگی آن تلاش می‌کنند.
صفری با بیان اینکه حضور حداکثری امروز ملت ایران در راهپیمایی سی‌ و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی موجب نگرانی و ترس دشمنان از اقتدار نظام شد، گفت: این حضور گسترده دشمنان را در دستیابی به اهداف شومشان مأیوس‌تر کرد.
به گفته صفری، این مشارکت جانانه مردم در گرامیداشت سی‌وهشتمین سالروزی پیروزی انقلاب اسلامی آغاز برای خلق حماسه بزرگ‌تر در انتخابات پیش رو در سطح کشور خواهد بود.
رئیس هیات اسکواش استان مازندران  تصریح کرد: دشمنان باید این واقعیت را درک کنند که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی حافظ و پاسدار نظام و انقلاب اسلامی هستند و اجازه نخواهند داد هیچ حکومت و ابرقدرتی نسبت به آن تعدی و جسارتی کند.
وی افزود: ملت ایران اسلامی همانگونه که امروز به راهپیمایی عظیم 22 بهمن آمدند در 7 اسفندماه نیز با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری به افتخارات این نظام و انقلاب می‌افزایند.
رئیس هیات اسکواش استان مازندران به انتخابات پیش ‌روی کشور اشاره کرد و افزود: امسال نیز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات 7 اسفند ماه حضوری فعال و حداکثری خواهند داشت و برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار این مرز و بوم می‌افزایند.
وی تأکید کرد: انتخابات امسال انتخاباتی مهم و سرنوشت‌ساز است و حضور حداکثری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی انقلاب و نظام را بیمه کرده و چشم طمع دشمنان را کور خواهد کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :