تازه ها

چهارشنبه 21 بهمن 1394-15:48 کد خبر:17764

افتتاح 3 پروژه آبرسانی روستایی در سوادکوه شمالی

انعکاس شمال - همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر  3 پروژه آبرسانی روستایی در سوادکوه شمالی افتتاح گردید.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازاداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛در آیین افتتاحیه پروژه های آبرسانی روستایی شهرستان سوادکوه شمالی دکتر حسینی نماینده مردم قائمشهر-جویبار و سوادکوه، مدیر عامل آبفار استان،معاون مهندسی و توسعه این شرکت ،فرماندار سوادکوه شمالی و تعدادی از مسوولان محلی و مردم حضور داشتند.
در این مراسم مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با تبریک و گرامیداشت سی هفتمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت:انقلاب اسلامی به عنوان روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ثبت شده و امروز اقتدار ایران اسلامی به برکت پایداری شهداء پابرجاست.
مهندس مجید عبدالهی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است تا مسوولان اقدامات انجام شده و عملکرد خود را در راستای رفاه هر چه بیشتر مردم بازگو کنند،گفت:جای بسی افتخار است که ما در این دهه مبارک توانستیم بسیاری از پروژه های آبرسانی روستایی را به بهره برداری برسانیم و خدمت موثری به مردم انجام دهیم.
وی سپس به تشریح پروژه های افتتاحی آبرسانی روستایی در شهرستان سوادکوه پرداخت و افزود: مجتمع آبرسانی روستایی چایباغ-اندرگلی،مجتمع آبرسانی غرب شیرگاه و پروژه آبرسانی روستایی چالی سه پروژه ای هستند که برای بهره برداری از این پروژه ها بیش از یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.
مهندس عبدالهی در خصوص مشخصات فیزیکی این پروژه ها خاطرنشان کرد: برای بهره برداری از این پروژه ها احداث مخزن 600 متر مکعبی،حفر و تجهیز دو حلقه چاه عمیق با دبی استحصال 27 لیتر در ثانیه ،اجرای بیش از10   کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع انجام شده است که با بهره برداری از این پروژه ها اهالی 6 روستا با 3146 خانوار از نعمت آب شرب سالم بهره مند شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :