تازه ها

چهارشنبه 21 بهمن 1394-8:48 کد خبر:17750

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران:

ظرفیت پذیرش گردشگران خارجی در مازندران باید فراهم شود

انعکاس شمال - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان گفت: ظرفیت پذیرش گردشگران خارجی در مازندران باید فراهم شود.


انعکاس شمال : دلاور بزرگ‌نیا در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان اظهار کرد: در سال‌جاری به دلیل تیرگی روابط روسیه و ترکیه شاهد حضور گردشگران روسی در کشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: سهم‌بری بازار ایران از این گردشگران حدود 1.5 میلیون نفر است، که باید تلاش کنیم با توسعه زیرساخت‌ها سهم مناسبی از گردشگران خارجی داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: به دلیل همجواری مازندران با روسیه می‌توان از این ظرفیت برای افزایش گردشگران روسی به کشور به ویژه مازندران استفاده کرد.

وی بیان داشت: در سال‌جاری شاهد حضور گردشگران متعدد خارجی در منطقه خلیج فارس بودیم و ظرفیت پذیرش گردشگران خارجی در مازندران نیز باید فراهم شود.

بزرگ‌نیا بیان کرد: امسال بیش از 300 هزار گردشگر خارجی وارد مازندران شدند و با توجه به افزایش حساسیت ایجاد شده برای سفر شاهد افزایش حضور گردشگران خارجی به استان مازندران خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: طرح ارزیابی میزان رضایت‌مندی گردشگران از خدمات اجرایی سفر مازندران امسال در سطح استان اجرایی می‌شود.

منبع:فارس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :