تازه ها

دوشنبه 19 بهمن 1394-17:6 کد خبر:17735

استاندارمازندران:

مردم انقلابي در 22 بهمن اقتدار نظام را به رخ جهانيان خواهند كشيد

انعکاس شمال - استاندارمازندران تاكيد كرد: مردم مازندران چونان هميشه همراه با مردم انقلابي ديگر نقاط كشور در 22 بهمن امسال، اقتدار نظام را به رخ جهانيان خواهند كشاند.

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومي استانداري، ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان با اشاره به اين كه در مازندران در حوزه شاخص هاي روستايي از جمله جمعيت، اشتغال و توليد در روستاها توفيق چنداني را شاهد نبوده ايم، بيان داشت: فرمانداران و دستگاه هاي اجرايي، محوريت كار خود بر تلاش در حوزه اقتصاد مقاومتي و توليد در روستاها قرار دهند و مسايل اين بخش را با جديت پيگيري نمايند.

استاندار با تاكيد بر اين كه فرمانداران هر شهرستان تا پايان سال جاري يك پروژه در راستاي اجراي طرح هاي اقتصادي در روستاها ارايه نمايند، افزود: 22 پروژه در حوزه فعاليت هاي كشاورزي، صنعت، معدن و امور خدماتي و ... تا پايان امسال ارايه شود.

مقام عالي دولت در مازندران با تاكيد بر اين كه فرمانداران و دستگاه هاي اجرايي، با جديت پيگير اعتبارات و بودجه امسال باشند، خاطر نشان ساخت: بايد با پيگيري هاي مستمر بهترين سطح جذب اعتبارات را شاهد باشيم.

استاندار مازندران بر واگذاري طرح هاي اجرايي از سوي دستگاه ها به بخش خصوصي تاكيد كرد و اظهار داشت:  مديران بايد در جذب سرمايه گذاري و مشاركت بخش خصوصي بسيار فعال عمل نمايند و حضور بخش خصوصي در اين عرصه ها معنا مي يابد.

رييس شوراي برنامه ريزي و توسعه استان در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين كه در هفته دولت سال جاري 762 پروژه به ارزش 471 ميليارد تومان در مازندران به بهره برداري رسيد، گفت: در دهه فجر سال جاري 713 پروژه به ارزش 480 ميليارد تومان به بهره برداري مي رسد و هم چنين 800 ميليارد تومان طرح در بندر امير آباد تا پايان سال جاري افتتاح مي شود.

ربيع فلاح جلودار با اشاره به اين كه در خصوص اعتبارات سفر كاروان تدبير و اميد به مازندران، پيگيري هاي خوبي صورت گرفته است، تصريح كرد: دستگاه هاي اجرايي استان، موافقت نامه ها و اعتبارات مرتبط را مجدانه پيگيري نمايند.

استاندار با اشاره به اين كه همه مسووليم براي مشاركت همه جانبه مردم در 22 بهمن امسال و تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري تلاش كنيم، افزود: مردم مازندران چونان هميشه همراه با مردم انقلابي ديگر نقاط كشور در 22 بهمن امسال، اقتدار نظام را به رخ جهانيان خواهند كشاند.

وي با اشاره به اعلام تاييد صلاحيت برخي كانديداهاي مجلس شوراي اسلامي از سوي شوراي نگهبان، ياد آور شد: همه مجريان انتخابات بويژه فرمانداران موظفند نهايت همكاري را براي برگزاري انتخاباتي پرشور و شكوهمند در هفتم اسفند ماه داشته باشند.

استاندار با اعلام اين كه همه شرايط، امكانات و ملزومات براي برگزاري انتخابات در مازندران آماده است، تصريح كرد:  هدف همه دست اندركاران بايد برگزاري انتخاباتي امن، سالم، شفاف و با حضور و مشاركت حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي باشد.

در اين جلسه از تلاش هاي وليپور، معاون برنامه و بودجه سازمان مديريت و برنامه ريزي استان با اهدا لوح سپاس از سوي دكتر فلاح، استاندار مازندران تقدير شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :