تازه ها

دوشنبه 19 بهمن 1394-15:50 کد خبر:17727

مدیریت حسین زادگان در خدمت ورزش مازندران


انعکاس شمال: اگر قصد بررسی عادلانه و عقلانی از عملکرد حبیب حسین زادگان در حوزه مدیریت ورزش مازندران داشته باشیم می توان کارنامه ای قابل قبول و مورد تحسین برای این مدیر ارزشی و پرتلاش متصور بود ؛ وی از جنس مردمداری و همواره به صورت مطلق در عدالت محوری جهت خدمت به ورزش استان خدمات شایسته ای داشته است . به هیچ عنوان نمی توان حسین زادگان را مدیری سیاسی کار در ورزش استان لقب داد بلکه وی سیاستمدار / شجاع و در خدمت به ورزش مازندران فعالیت می کند ؛ او از همه اعتبارات خود جهت شکوفایی ورزش استان بهره می برد ؛ حسین زادگان در شرایطی مدیریت ورزش استان را قبول کرده که دولت در بدترین شرایط اقتصادی به سر می برد و اعتبارات مالی در کل ورزش کشورمان محدود شده است ؛ در این شرایط باید مدیران مدیریتی خارج از توان مالی وزارت ورزش و جوانان را دنبال کرده و به دنبال برنامه ریزی های مدون برای حل مشکلات حوزه استیفاضی خود باشند که در این رویکرد نیز حسین زادگان به توفیقات مناسبی دست پیدا کرده است .

ضمن توجه قرار دادن مدیریت همه مدیران کل ورزش استان ، در دوران مدیریتی حسین زادگان ورزش استان برنامه محور پیش می رود و به هیچ عنوان به عنوان جذب نیرو و مدیران دستگاهها ورزش نبوده / نیست و نخواهد بود ؛ وی به هیچ عنوان به دنبال عزل و برکناری نیروهای دستگاه ورزش استان نیست بلکه با جابجایی های عقلانی و متناسب با توانمندی های مدیران ، از آنها بهترین استفاده را برای پیشبرد سیاست های مدیریت ورزش مازندران می برد ؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان به هیچ عنوان اهل شعار دادن و تبلیغات غیرواقعی و تهی از عمل نیست و جنجال و سیاه نمایی و سیاسی کاری در عملکرد او جایگاهی ندارد . ؛ وی همواره به دنبال تأمین منافع ورزش این دیار بوده و از وجود مدیران ارشد استان ، از حمایت ها و حُسن نظر استاندار / معاونین استانداری / مدیران کل دستگاهها / نمایندگان مجلس / اعضای شوراهای شهرها / فرمانداران / شهرداران / ائمه جمعه و جماعات و دیگر مسئولین برای توسعه و اعتلای ورزش بهره ای هدفمند برده است . در سویی دیگر وی مدیری نقد پذیر و انتقاد پذیر بوده که همواره به منتقدین و دیدگاههای آنان احترام می گذارد ؛ جلوی بسیاری از ریخت و پاش های بی حد و حصر مالی را گرفته و به هیچ عنوان اجازه نداده است که اعتبارات ورزش استان مورد تاراج مالی سوء استفاده گران قرار بگیرد.

در حوزه قهرمانی ورزش مازندران در مسیر پیروزیها و فتح ها و انواع کرسی های قهرمانی بود حضور تیم های ورزشی در انواع لیگ ها از جمله لیگ کشتی / لیگ تکواندو / لیگ والیبال در ورزش جانبازان و معلولین ، در ورزش بانوان توفیقات خوبی داشته است ؛ در فوتبال اگر تیمی در لیگ برتر نداریم اما بیش از همه استان ها در تیم های ملی رده های سنی پایه ملی پوش داریم ؛ در کشتی آزاد قهرمان مطلق کشور هستیم / در ژیمناستیک مازندران قطب ممتاز کشور است و در وزنه برداری موفقیت های خوبی حاصل شده و سرمربی تیم ملی و قهرمانان شاخص را ورزشکاران مازندرانی تشکیل می دهند .

در کشتی پهلوانی بازوبند پهلوانی به مازندرانی ها تعلق دارد ؛ در کشتی لوچو و ورزش های بومی محلی تحولات بسیار خوبی را در ورزش مازندران شاهد هستیم . در ورزش همگانی و ورزش های رزمی نیز عملکرد موفقی پشت سر گذاشته شده و آنچه که مهم است شاهد وحدت و همدلی در مدیریت ورزش استان با مسئولین وزارت ورزش و جوانان / کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون های ورزشی هستیم و امید می رود این موفقیت ها استمرار پیدا نماید . شعبان وفایی نژاد

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :