تازه ها

دوشنبه 19 بهمن 1394-15:5 کد خبر:17725

رئیس دانشگاه مازندران:

تعطیلی 5 مرکز دانشگاهی غیرانتفاعی در استان مازندران

انعکاس شمال - رئیس دانشگاه مازندران گفت:تاکنون از فعالیت 5 مرکز دانشگاهی غیردولتی و غیرانتفایی جلوگیری و برخی دیگر که فاقد استانداردهای اولیه هستند به شدت با آنها برخورد خواهد شد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، دکتر سیدخلاق میرنیا دردوازدهمین جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران  با بیان اینکه بخش خصوصی در بسیاری از امور توانست موفق عمل کند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک نمونه موفق از عملکرد بخش خصوصی است که توانست در نظام آموزشی کشور عملکرد بسیار مناسب و سازنده ای داشته باشود و تحول ایجاد کند.
این عضو کمیسیون دائمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به وجود نظم و انضباط در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: در مجموعه دانشگاه و بخصوص در دوران مدیریتی دکتر میرزاده یک انسجام و انضباط خوبی وجود دارد و دانشگاه آزاد اسلامی در یک فضای رقابتی توانست موفق عمل کند.
رییس دانشگاه مازندران با توجه به تعدد مراکز دانشگاهی غیردولتی و غیرانتفایی در استان اظهارکرد : تاکنون از فعالیت 5 مرکز دانشگاهی غیردولتی و غیرانتفایی جلوگیری به عمل آمده است و برخی دیگر از این مراکز نیز فاقد استانداردهای اولیه هستند که به شدت با آنها برخورد و از فعالیت آنها نیز جلوگیری خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :