تازه ها

دوشنبه 19 بهمن 1394-14:28 کد خبر:17719

مدیرکل صدا و سیمای مازندران اعلام کرد:

22 بهمن آغاز پخش برنامه‌های انتخاباتی از صدا و سیمای مازندران

انعکاس شمال - مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری از صدا و سیمای استان از 22 بهمن پخش می‌شود.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مازندران، علی‌صادق مقدسی در مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی داوطلبان خبرگان رهبری که با حضور نمایندگانی از داوطلبان در صدا و سیما برگزار شد اظهار کرد: براساس آیین‌نامه انتخابات خبرگان رهبری و با توجه به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات، رسانه ملی تصمیم به تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن تا چهارم اسفند ماه گرفته است.

مقدسی با بیان اینکه برنامه‌های تلویزیونی داوطلبان ساعت 22 به مدت 20 دقیقه و برنامه‌های رادیویی نیز ساعت 9:30 به مدت 25 دقیقه پخش می‌شود، افزود: هر یک از برنامه‌های تولیدی در یک نوبت بازپخش نیز می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران با تأکید بر این که تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی داوطلبان خبرگان رهبری در شبکه مازندران با رعایت برابری انجام می‌شود، ادامه داد: بهترین و پربیننده‌ترین ساعت برای پخش این برنامه‌ها از شبکه مازندران در نظر گرفته شده است.

حسینی‌نیا دبیر ستاد انتخابات مازندران نیز با اشاره به اینکه از 29 داوطلب مجلس خبرگان رهبری در مازندران، هشت داوطلب تأیید صلاحیت شدند، گفت: انتخابات هفتم اسفند، در 9 حوزه انتخابی اصلی و 13 حوزه فرعی استان با حضور 14 هزار ناظر و 450 سر ناظر برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است در پایان این نشست نیز مراسم قرعه‌کشی پخش برنامه‌های تبلیغاتی داوطلبان خبرگان رهبری برگزار شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :