تازه ها

يکشنبه 18 بهمن 1394-10:38 کد خبر:17689

همايش تجليل از 24 زنداني سياسي مسلمان قبل از انقلاب مازندران

انعکاس شمال - همزمان با ايام ا... دهه مبارك فجر،همايش تجليل از زندانيان سياسي مسلمان قبل از انقلاب استان مازندران برگزارشد.

 


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید مازندران، عباسعلی رضایی در همایش تجلیل از زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب مازندران در مجتمع فرهنگی ایثار در ساری با بیان اینکه زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند، اظهار کرد: امروز جامعه باید در قبال کار ارزشمند شما سر تعظیم فرود آورد و اگر کسی قدر شما را نداند ناسپاسی و ضرر کرده‌است.

رضایی با بیان اینکه هدف شما تنها با انگیزه خدایی همراه بوده‌است، بیان داشت: موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی حاصل اعتقاد قلبی و نیت خدایی انسان‌هایی بوده که در این مسیر به شهادت و مقام جانبازی رسیده و زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب شکنجه‌های رژیم ستمشاهی را تحمل کرده‌اند و لحظه‌ای امام راحل تنها نگذاشته و به هدف و آرمان‌های خود پایبند بودند.

مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران مازندران افزود: خدمت به ایثارگران باید با عمل همراه باشد و توفیق خدمتگزاری به این افراد سعادتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، لذا همه مسئولان در حل مشکلات ایثارگران تلاش کرده و در این راستا ذره‌ای غفلت نکنند.

این مسئول پس از شنیدن صحبت‌های زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب، دغدغه‌های آنان را به حق دانست و بر به‌کارگیری تمام تلاش در رفع مشکلات این افراد تاکید کرد.

وی به حضور یکپارچه مردم شریف به‌ویژه جامعه ایثارگری مازندران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تاکید کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز گفت: زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب هم در پیروزی و هم در حفظ انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند.

سردار عبدالله ملکی بیان داشت: در سال آینده تاریخ شفاهی زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب مستندسازی می‌شود.

حجت‌الاسلام ذاکریان به نمایندگی از زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب با تشکر از بنیاد شهید مازندران در برگزاری این همایش تصریح کرد: امام خمینی (ره) روح خودباوری را در مردم ما دمیده بود و به ما آموخت تا در مقابل استبداد و ظلم و ستم، شجاعانه قیام کنیم و بر رژیم منحط پهلوی پیروز شویم.

وی گفت: امروز مردم ما در پیروی از مقام معظم رهبری از ارزش‌های انقلاب اسلامی محافظت می‌کنند و بار دیگر با شرکت پرشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی وفاداری خود را به نظام اعلام می‌دارند.

در این همایش حجت‌الاسلام عقیلی یکی از زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب به بیان خاطرات خود پرداخت.

به گزارش فارس، در پایان این همایش از 24 زندانی سیاسی مسلمان قبل از انقلاب مازندران تجلیل شد. استان مازندران دارای 80 شهید، 45 جانباز و 24 زندانی سیاسی مسلمان قبل از انقلاب است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :