تازه ها

يکشنبه 18 بهمن 1394-10:12 کد خبر:17686

جوادواحدی:

بهره وري اقتصادي ازاهداف مهم سازمان همياري شهرداريهاي مازندران است

انعکاس شمال - جواد واحدي گفت: سازمان همياري شهرداريهاي مازندران به عنوان يك بنگاه اقتصادي به دنبال بهره وري اقتصادي است.

به گزارش انعکاس شمال ،  مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران در حاشيه جشن ايام الله دهه مبارك فجر در نشست با كاركنان سازمان همياري شهرداريهاي مازندران  با تبريك ايام الله دهه مبارك فجربه بيانات مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي اشاره و تصريح كرد: اقتصاد مقاومتي يعني استفاده از تمام ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود كشور براي رسيدن به رشد و توسعه اقتصادي است.
وي افزود: با استفاده از توليد و سرمايه گذاري داخلي مي توانيم به اقتصاد مقاومتي دست يابيم. 
واحدي با بیان اینکه ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی در استان مازندران وجوددارد، بيان داشت: اگر بخواهیم ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی را مورد بررسی قرار دهیم سازمان همیاری شهرداريها یکی از سازمان های اقتصادی است که می توانددر این عرصه ورود پیدا کند.
 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، با بیان اینکه این سازمان در بدو امر با اهداف کمک به شهرداری ها 
و برنامه ریزی برای شهروندان تاسیس شده است،بیان کرد: سازمان همیاری شهرداری ها تنها مختص ارائه خدمات به شهرداری ها نیست بلكه پشتيباني شهرداریها یکی از اهداف سازمان همیاری است. 
وی با بیان اینکه در هیچ جای ایران سازمانی وجود ندارد که کار اقتصادی کند اما ارکان  آن مديريت  دولتي باشد،گفت: سازمان همیاری شهرداری ها از این مزیت برخوردار است.
این مسئول با بیان اینکه این سازمان علاوه بر استفاده از کار اقتصادی از قدرت و اقتدار دولت نیز برای ایجاد فضای اقتصادی جدید استفاده می کند،اظهارداشت: سازمان همیاری ها می تواند در تمام ابعاد اقتصادی ورود كرده و به شهرداری ها نیز خدمات دهد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران با بیان اینکه در این سازمان از طرح و برنامه هایی که از سوی همکاران ارائه شود استقبال می كنيم ،گفت: سازمان همیاری شهرداری های مازندران به عنوان یک بنگاه اقتصادی به دنبال بهره وری اقتصادی است.
واحدي با بیان اینکه به دنبال ایجاد درآمد پايداردراین سازمان هستیم،گفت: فضای سازمان همیاری شهرداری ها به گونه ای است که می تواند توسعه پایدارداشته باشد.
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :