تازه ها

جمعه 16 بهمن 1394-3:17 کد خبر:17679

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

با شورای رهبری نمی‌توان کشور را اداره کرد

انعکاس شمال - نماینده ولی فقیه درمازندران گفت: با شورای رهبری نمی‌توان کشور را اداره کرد، این گفتار برای نظام سم است.


انعکاس شمال: آیت‌الله نورالله طبرسی در مراسم سالگرد مرحوم غلامحسن  ولی‌زاده از خادمین  اباعبدالله(ع) در مسجد جامع شهر نور، اظهار کرد: نیکان و پاکان برای آنکه راه نور و حق و حقیقت را پیمودند، رستگار و ماندگار شدند.

وی افزود: گوهر وجودی ما در اعمال ما نمایان می‌شود، انتخاب راه درست به دست خودمان است و می‌توان با اجرای درست فرامین خداوند، فرستادگان او و ائمه اطهار به قرب الهی رسید.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگر از سخنان خود به سالگرد پیروزی انقلاب اشاره داشت و اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، ایران مقتدر شد و امروز دنیا روی ایران حساب باز می‌کند و نقش تعیین کننده دارد.

این مسئول تصریح کرد: به برکت غدیر، عاشورا و انتظار و نیز رهبری و هدایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب پس از 37 سال توطئه، تحریم، تهدید و حملات جهانی انقلاب اسلامی پویاتر و مقتدرتر شده است.

طبرسی به جنگ و خونریزی بین کشورهای مسلمان منطقه هم اشاره و تصریح کرد: استکبار به سرکردگی آمریکا با ایجاد جنگ در منطقه علاوه بر فروش سلاح‌های خود و کسب درآمد از دلارهای نفتی عربستان، منطقه خاورمیانه را ناامن کرده و با تفرقه افکنی بین مسلمانان خود کدخدایی می‌کند.

وی از حضور ملت در 36 انتخابات و 22 بهمن‌ها قدردانی کرد و گفت: یکی از امتیازات انقلاب، پشتوانه مردم و ولایت‌پذیری آنان است که 37 سال مشکلات را پشت سر گذاشتند و انقلاب را حفظ کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را موجب واکسینه کردن انقلاب و مصونیت دانست و گفت: دنیا همواره این حضورها را رصد می‌کند و با نگاه به این حضورها متوجه می‌شود که نباید نگاه چپ به کشور داشته باشد.

خطیب جمعه ساری حضور در انتخابات را از جمله مواردی دانست که سبب تامین امنیت ملی می‌شود و اعتماد بین ملت و دولت را افزایش می‌دهد و بدون هزینه و شلیک یک فشنگ انقلاب را حفظ می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه مجلس خبرگان، یک مجلس فقهی است، گفت: این مجلس جای حزب و گروه نیست و نباید محل بازی‌های سیاسی شود، زیرا به شان و منزلت آن لطمه جدی وارد می‌کند.

طبرسی به برخی اظهارنظرها در بحث تشکیل شورای رهبری اشاره داشت و بیان کرد: با شورای رهبری نمی‌توان کشور را اداره کرد، این گفتار برای نظام سم است، تشکیل این شورا در نظام اسلامی امری غیرمنطقی است و آن وقت فلسفه اصلی مجلس خبرگان از بین می‌رود و این مجلس یک مجلس حزبی و تشریفاتی می‌شود.

وی یکی از برکات انقلاب را بیداری ملت دانست و گفت: مجلس خبرگان بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است و دشمن نیز به این مجلس بیش از همه حساس است و این حساسیت در مجلس شورا کمتر است و البته نمایندگان از فیلتر شورای نگهبان هم عبور می‌کنند، اما ملت بیدار افراد ولایی را به این مجالس می‌فرستند.

منبع:فارس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :