تازه ها

پنجشنبه 15 بهمن 1394-1:1 کد خبر:17660

سقوط آزاد صنعت ساری به لیگ 3 فوتبال کشور


این همه بی عرضگی مبارک باد

انعکاس شمال: سخن بنده خطاب به همه مسئولینی است که فوتبال و به طور کل ورزش ساری را به سیاه بختی هدایت کرده اند ؛ ساری قطب ممتاز فوتبال کشورمان بوده و هرگاه تیمی از مرکز استان در لیگ ها به میدان رفت چه در لیگ استان و چه لیگ های کشوری ، حداقل 25 هزار تماشاگر تیم های ساروی را همراهی می کردند . روزی که فوتبال مرکز استان طعم سیاه بازی و سیاسی کاری را بخود دید و آلوده شد کبریت آتش زدن به اصل ورزش روشن شد و زمانیکه ورزش مرکز استان ابزار تبلیغات سیاسیون و به انحراف کشاندن عاقبت آن شد که تیمی از مرکز استان در لیگ 2 هم جایگاهی ندارد . براستی سقوط آزاد تیم های ساروی از لیگ 1 به 2 و 2 به 3 را چگونه باید مورد ارزیابی قرار داد!

کجا هستند افرادیکه فوتبال مرکز استان را جولانگاه سیاسیون قرار داده بودند و تا به کی سیاسی کاری و سیاسی بازی در ورزش حاکم خواهد بود ؟! بنده متهم و مجرم اصلی این ناکامی را افرادی می دانم که ورزش و دستگاه ورزشی و باشگاهها را ابزار تبلیغاتی سیاسیون قرار داده اند شاید انتظار دارید با این سقوط آزاد و رکود و نابودی جشن های شبانه در ورزش استان برپا شود .

البته در ورزش مازندران هرچه دلتان بخواهد به بهانه های مختلف جشن برگزار می شود و یکی از روسای هیأت های ورزشی تا هرچه دلتان بخواهد از حق الناس پول برای تیم مورد نظرش اخذ کرده و معلوم نیست چگونه هزینه شده و حتی مرجعی بر نظارت بر دریافتی های وی و دستگاه متبوعش وجود ندارد ؛ این فرد مدعی شده که برای ما این که این فصل این همه پول از شورای شهر و شهرداری دریافت کرده ایم هدف ما تنها حضور در لیگ برتر و بقا در لیگ بوده است ؛ سال بعد دو برابر پول می گیریم که تیم به عنوان مدعی قهرمانی و سال بعد از آن سه برابر برای قهرمانی البته برای سال های بعد امیدی نداریم زیرا مردم متوجه می شوند هدف ما در شورای شهر بابت این همه پول هایی که گرفته می شود چه بوده و از بنده سلب اعتماد می شود . براستی که فوتبالی که همراه با سیاسی بازی باشد آلوده خواهد شد و عاقبت این آلودگی سقوط ورزش پرطرفدار مرکز مازندران به لیگ های پائین تر بوده است . شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :