تازه ها

چهارشنبه 14 بهمن 1394-23:37 کد خبر:17654

فرماندار سیمرغ:

رشته های هوانوردی و مهمانداری درمازندران راه اندازی شود

انعکاس شمال – فزماندار سیمرغ گفت: راه‌اندازی رشته‌های کاردانی و کارشناسی و آموزش مهمان‎انعکاس شمال  مازندران نیز از خواسته‎های مردم و مسئولان است.


به گزارش انعکاس شمال، فرج‌الله یدالله‌پور در افتتاحیه نخستین جشنواره ملی هوانوردی که در مرکز علمی کاربردی سیمرغ (سکان کیاکلا)، ضمن تبریک دهه‌فجر و تجدید میثاق با امام و شهدا، اظهار کرد: ابتدا دغدغه و نگرانی از برگزاری چنین برنامه‎ای را داشتیم اما با مدد گرفتن از روح بلند شهدا توانستیم کارها را به‎پیش ببریم.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره 24 شهید هوانوردی مازندران از مهم‎ترین اهداف این جشنواره ملی است، افزود: شناسایی و ایجاد فرصت‌های شغلی در حوزه هوانوردی، راه‌اندازی مدرسه خلبانی و راه‌اندازی رشته‌های کاردانی و کارشناسی و آموزش مهمان‎داری در مازندران نیز از خواسته‎های مردم و مسئولان است.

فرماندار سیمرغ گفت: یکی از اهداف دیگری که به دنبال آن هستیم، به‎ دست آوردن فرصت‌های کسب و کار هوانوردی برای دانشجویان این رشته است تا با تلفیق علم و فناوری و بازار بتوانند رغبت بیشتری برای ادامه کار داشته و افتخار کشور باشند.

امام جمعه سیمرغ نیز با تبریک دهه‌فجر انقلاب اسلامی، بیان داشت: تاریخ برای خود نقطه عطفی دارد که بهمن سال 57 برای ملت ایران همواره آغاز حرکت جدیدی در راه پیشرفت و استقلال است.

حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، هدف‌گذاری برای آینده‎ای سربلند و تحقق حکومت اسلامی بود، اظهار کرد: پایه‎های تمدن بر علم و صنعت محکم شده‌است، لذا دانشگاه‌های ما همواره مورد توجه هستند و باید با تدابیر خوب مسئولان، منشأ خدماتی ارزشمند در بحث آموزش، کارآفرینی، ارزش‌آفرینی و ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان باشند.

وی با تاکید بر اینکه همه دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور در رساندن جامعه به تمدن نوین اسلامی باید تلاش کنند، افزود: از اهداف مهم انقلاب، رسیدن به همین نقطه بوده‌است.

امام جمعه سیمرغ در پایان با قدردانی از برگزار کنندگان جشنواره ملی هوانوردی، اظهار امیدواری کرد که این برنامه بتواند منشأ دستاوردهای خوبی برای سیمرغ شهر شهیدان کشوری باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :