تازه ها

سه شنبه 13 بهمن 1394-20:25 کد خبر:17641

شهردارقائمشهر:

خدمت به مردم لذت بخش ترین لحظه زندگی هر مدیر

انعکاس شمال – شهردار قائمشهردردیدارمدیران و مقامات ارشد دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران گفت: خدمت به مردم لذت بخش ترین لحظه زندگی هر مدیرمی باشد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی شهرداری قائم شهر دکتر جان بابائی قائم مقام وزیر و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران،دکتر بابا محمودی قائم مقام و ریاست دانشگاه در امور مشارکتهای مردمی،دکتر تقوی جانشین معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان در معیت جمعی از همکاران دانشگاه در دیداری مشترک با مهندس حجازی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

دکتر جان بابائی در خصوص وضعیت ساخت قسمتهای جدید بیمارستان رازی قائم شهر گفت: با اعتبارات خوبی که از سفر راست محترم جمهوری و پیگیریهائی که در این مسیر صورت گرفته شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهرستان بوده ایم که امیدوارم با همت مسئولین شهرستانی تا پایان سال 95 بهره برداری از تمامی امکانات بیمارستانی امکان پذیر خواهد بود.

 

وی با اشاره به مشکلات بوجود آمده از طریق ادعای مالکیت اداره اوقاف بر سر قسمتهائی از زمین بیمارستان رازی و تخریب و قلع و قمع های صورت گرفته گفت:متاسفانه با اتفاقاتی که صورت گرفته ،سرعت اجرای پروژه تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته و مذاکرات صورت گرفته نیز تا این لحظه ثمر بخش نبوده است.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سازنده و پیگیرهای مهندس حجازی در زمان مدیریت در شهرداری ساری به جهت اهتمام در راه اندازی بیمارستان سرطان شناسی بیمارستان امام ساری خاطر نشان کرد: امیدوارم با حضور شما در قائم شهر و برنامه هائی که در پیش روی ماست شاهد اقدامات موثر در این بخش باشیم.

 

وی آینده نگری و افق 50 ساله در زمینه مسائل بهداشتی و درمانی را یکی از برنامه های این دانشگاه یاد کرد و افزود: نقشه اجرائی بیمارستان رازی در راستای همین اهداف تغییرات اساسی داشته و انتظار داریم با مدیریت کارآمد شما ،سرعت در این بخش چاشنی مسائل شده و ما شاهد به بار نشستن این اقدامات باشیم.

 

دکتر جان بابائی تاکید کرد: تغییرات در بخش اورژانس بیمارستان رازی،ساخت 4 مرکز خدمات سلامت جامعه به ازای هر 50 هزار نفرجمعیت شهری،اخذ مجوز و تغییر کاربری در این خصوص،کمک به ساخت سازه بیمارستانی،و همکاری در تخریب و قلع و قمع بنای قدیمی را از شهردار قائم شهر خواستار شدند.

 

حجازی: مردم ولی نعمتان ما هستند.

 

مهندس حجازی شهردار قائم شهر نیز ضمن خیر مقدم به مهمانان تاکید داشت: هر آنچه درتوان خود و همکاران شهرداری سراغ دارم با تمام انرژی به شما کمک خواهیم کرد تا دین خود را به مردم این شهر ادا نمائیم.چراکه مردم قائم شهر لیاقت بهترین خدمات را دارند و باید در این مسیر تمامی افراد تلاش خود را بکار گیرند.

 

حجازی خاطر نشان کرد:قائم شهر شهری کارگری با مردمی فهیم ،باشعور است که در پاره ای از موارد نیز محروم از برخی امکانات اولیه شهری هستند.

 

بیمارستان رازی از هر زاویه ای که دیده شود باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. این بیمارستان باید افق سالهای دور را مد نظر گرفت تا خدمات خوبی به شهروندان و آیندگان صورت گیرد.

 

وی تاکید داشت: ما هر خدمتی در این زمینه انجام دهیم امکاناتی اگر در اختیار داریم متعلق به ولی نعمتان ما که همانا مردم این شهر هستند می باشد و مردم این شهر لیاقت هر گونه خدمات پزشکی هستند.

 

در ادامه مقرر گردید نشست اعضاء شورای اسلامی شهر با حضور فرماندار محترم و حضرت آیت الله معلمی با نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی استان و شهردار محترم در خصوص حل و فصل مسائل پیش رو و نیز دعوت از خیرین و افراد مستعد کمک در خصوص پزشکی و اهداء زمین هماهنگی صورت گرفت.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :