تازه ها

سه شنبه 13 بهمن 1394-19:50 کد خبر:17638

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

انتخابات مجلس خبرگان رهبری تکلیف شرعی برای بقا انقلاب اسلامی است

انعکاس شمال - نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت:  انتخابات مجلس خبرگان رهبری تکلیف شرعی برای بقا انقلاب اسلامی است.


انعکاس شمال:  آیت‌الله نورالله طبرسی در همایش بزرگ گفتمان امام راحل و انقلاب که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان در مجتمع اهل‌بیت مرکز مازندران برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی سبب برجسته شدن دین اسلام در جهان شده‌است.

وی دهه فجر را تداعی‌گر بعثت، غدیر، عاشورا و تاسوعا دانست و افزود: عاشورا به تمام معنا سیاسی است اقدام امام حسین (ع) برای ماندگاری دین اسلام بود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه امام حسین (ع) در قیام عاشورا جاهلیت اموی را از بین برد، اضافه کرد: امام راحل با قیام خود در پیروزی انقلاب اسلامی جاهلیت علوی را از بین برد.

این مسئول دستاورد انقلاب اسلامی را عزت‌مندی مردم کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بعد از انقلاب دارای مشکلات و معضلاتی شده‌ایم اما در قیاس با گذشته در سایه پرچم اسلام قرار داریم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خبرگان رهبری را تبلور دهه فجر دانست و افزود: در انتخاب کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری باید دقت شود آنانی که خبرگان را حزبی و گروهی می‌کنند به عدالت توجهی ندارند.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید مجلس خبرگان مطمئنی داشته‌باشیم که بعد 120 سال عمر با عزت رهبری فردی عادل و درست انتخاب شود، تصریح کرد: عده‌ای می‌خواهند رهبری را متوقف کنند و شورای رهبری تشکیل دهند، در این حوزه عده‌ای خیز برداشتند به‌عنوان گروه، که به مصلحت خبرگان نیست.

طبرسی با اشاره به اینکه خارج شدن ترکیب اصلی خبرگان به ضرر جمهوری اسلامی است، ادامه داد: دشمن با ناکام ماندن در اهدافش به مجلس خبرگان رهبری نظر انداخته‌است.

وی با بیان اینکه نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها باید رای اول در انتخابات مجلس خبرگان رهبری باشند، اظهار کرد: هدف ما تقویت جایگاه رهبری است.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه مازندران استانی ولایت‌مدار است و توجه ویژه‌ای به جایگاه رهبری دارد، گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری تکلیف شرعی برای بقا انقلاب اسلامی است.

منبع:فارس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :