تازه ها

سه شنبه 13 بهمن 1394-0:46 کد خبر:17622

مدیرعامل توزیع برق مازندران خبر داد :

بهره‌برداری ۹۷ پروژه برق‌رسانی مازندران در دهه فجر

انعکاس شمال - مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره‌برداری ۹۷ پروژه برق‌رسانی با مبلغ ۸۸ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال در دهه فجر امسال خبر داد.


 به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، قاسم شهابی اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه‌ها 17 هزار و 953 متقاضی جدید از نعمت برق برخوردار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای بهره برداری از این پروژه‌ها بیش از 51 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف احداث و 82 دستگاه ترانسفورماتور نصب و 161 روستا از نعمت آن بهره‌مند می‌شوند. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: این پروژه‌ها شامل تامین برق مسکن مهر، رینگ خطوط، احداث و توسعه و اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فرسوده روستایی و شهری است.

شهابی یادآور شد: از 97 پروژه ای که در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد, 18 پروژه در بابل، 13 پروژه در بابلسر،  16 پروژه در نکا، قائم‌شهر و سوادکوه هر کدام 5 پروژه، آمل و جویبار نیز هر کدام 9 پروژه و 6 پروژه  در شهرستان سیمرغ مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی پرداخت به‌موقع و غیرحضوری صورت‌حساب‌های برق مصرفی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها ، درآمد حاصل از فروش انرژی برق به عنوان یکی از حامل‌های مهم انرژی از منابع تامین پرداخت یارانه‌ها محسوب و شرکت‌های توزیع برق به نمایندگی وزارت نیرو در وهله اول موظف به وصول بهای برق و انتقال وجوه حاصل از آن به خزانه هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: علاوه بر این شرکت‌های توزیع از همین محل باید هزینه‌های اصلاح و بهینه سازی شبکه‌ها، پرداخت دیون پیمانکاران، حقوق و دستمزد کارکنان، بیمه و مالیات را تامین کنند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :