تازه ها

سه شنبه 13 بهمن 1394-0:38 کد خبر:17620

مهندس عباس رشيدي :

شهرداري فقط بخاطر آسايش مردم جور برخي از دستگاهها را مي كشد

انعکاس شمال - عباس رشيدي گفت : شهرداري ساري بنا به تأكيدات مكرر مهدی عبوري جور دستگاههاي ديگر را كشيده است تا شهر آباد شود و شهروندان آسايش خود را حفظ كنند .


 به گزارش انعکاس شمال به نقل ا مركز امور رسانه شهرداري ساري مهندس عباس رشيدي معاون فني وعمراني شهرداري مركز مازندران طي مصاحبه اي ضمن اعلام مطلب فوق گفت : در موارد ديگر هم شهرداري ساري بنا به تأكيدات مكرر دكتر عبوري جور دستگاههاي ديگر را كشيده است تا شهر آباد شود و شهروندان آسايش خود را حفظ كنند .

 

آخرين نمونه آن اصلاح هندسي جنب بيمارستان امام است كه هزينه جابجايي پست برق را شهرداري تقبل كرده تا اين پروژه با سرعت انجام شود . وي دليل اين امر را مورد بررسي قرار داد و گفت : دستگاهها عنوان مي كنند ما بودجه كافي نداريم تا بتوانيم اقدامات مورد نياز را انجام دهيم . دكتر عبوري هم چون تأكيد دارد پروژه ها با سرعت بالا و در كمترين زمان ممكن به اتمام برسد تا مردم درگير حواشي اجراي آنها نشوند جور دستگاهها را مي كشد ، در غير اين صورت بايد ماهها و شايد هم سالها دست روي دست بگذاريم تا مثلاً اداره برق بودجه لازم را براي جابجايي پست برق يا روشنايي معابر جديد تهيه كند .

 

معاون فني و عمراني شهرداري ساري در همين پيوند يادآور شد : ما اصلاً بنا نداشتيم اين موارد را اطلاع رساني كنيم چون همين قدر كه دستگاهها با ما همراهي مي كنند ما سپاسگزاريم اما وقتي مي بينيم بعضي از دستگاهها كارهاي شهرداري را به نام خود تمام مي كنند وظيفه داريم به مردم شهر اعلام كنيم كه خادمان آنها در شهرداري تنها بخاطر آسايش شهروندان و اجراي سريع پروژه ها حتي جور ديگران را هم مي كشد . وي در بخش ديگري از اين مصاحبه بااشاره به پروژه هاي در دست احداث شهرداري تأكيد  كرد : بزرگترين آنها بوستان ولايت است كه به گفته بسياري از مديران و مسئولان نمونه چنين پروژه اي نه در استان مازندران كه در هيچ استان و شهر ديگري وجود ندارد چرا كه شهري در قلب شهر ساري محسوب مي گردد به همين دليل آنرا با سرعتي آميخته با دقت پيش مي بريم تا همانگونه كه دكترعبوري قول داد پروژه اي كه بايد پنج ساله به اتمام برسد در كوتاهترين زمان ممكن به پايان برسانيم . 

 
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :