تازه ها

يکشنبه 11 بهمن 1394-12:7 کد خبر:17605

هشدار امام جمعه مشهد به وزارت ورزش و جوانان


قهرمانی وسیله است نه هدف

انعکاس شمال: امام جمعه مشهد گفت : این ننگ بزرگی است که زنان کشورمان با بی حجابی در مسابقات ورزشی ظاهر می شوند و در میادین بین المللی مدال یا کاپ قهرمانی کسب کنند .

این هشدار امام جمعه مشهد خطاب به وزارت ورزش و جوانان که ورزش وسیله است نه هدف . واقعیت اینست که مسئولین ورزش کشورمان برای کسب چند مدال و احکام قهرمانی زنان و دختران معصوم کشورمان را وادار می کنند که با بی حجابی به دنبال مدال باشند .

زنان و دختران کشورمان در مسابقات بین المللی جلوی مردان خارجی زمانیکه با آن وضعیت به میدان می روند اگر در داخل کشور باشد جرم است . سوأل بنده از مسئولین کشورمان اینست که شما چه ضمانتی می دهید که مردان اجنبی که در مسابقات خارجی از این وضعیت دختران و زنان ورزشکار ما فیلمبرداری نکنند جای ننگ اینکه دیدن مردان ایرانی از این وضعیت زنان ایرانی در مسابقات حرام است و هیچ مردی نباید از مسابقات زنان ایران دیدن کند اما همین زنان و دختران جلوی چشمان مردان خارجی باید تمرین و مسابقه بدهند و نام این ابتذال را گذاشته ایم صدور انقلاب اسلامی . براستی چرا صدا و سیما جرأت ندارد از فعالیت زنان ایرانی در رشته هایی همچون فوتبال / بسکتبال / هندبال در خارج از کشور گزارش تهیه و آنرا منعکس نماید. شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :