تازه ها

شنبه 10 بهمن 1394-14:16 کد خبر:17587

دوپینگی که به سرطان ختم می شود / خطر در بیخ گوش کشتی گیران مازندرانی


انعکاس شمال: اجازه بدهید بدون تعارف واقعیت موجود در بحث استفاده از مواد نیروزا در مازندران به خصوص مرکز استان را اعلام بدارم ؛ ترویج استفاده از مواد نیروزا در بین رده های سنی پایه با حمایت و هدایت و توصیه مربیانی است که با عدم اطلاع از این جنایت به قهرمانان توصیه می کنند ؛ جای بسی تأسف می باشد که برخی از مواد نیروزا برای افرادی که مستعد ابتلا به سرطان هستند خطری جدی محسوب می شود .

صراحتاً باید یادآوری کرد که اکثر قهرمانانی که دست به استفاده از مواد نیروزا می زنند یا با هماهنگی مربیان خود و یا با رضایت مربیان مربوطه است ؛ باید مربیان خاطی در این حوزه به میز محاکمه کشانده شوند ؛ زمانیکه یک مربی تا ساعت 11 شب تمرین می دهد فردای صبح هم ساعت 9 تمرین را آغاز می کند و به شاگردان خود می گوید من فردا شما را آماده و سرحال می خواهم با هر ابزار و هر روشی شده باید سر تمرین سرحال باشید و مفهوم این جمله خطاب به شاگردان را به راحتی می توان متوجه شد!

براستی چرا هیأت کشتی مازندران بدون تعارف با مربیان که معرف ترویج مواد نیروزا و دوپینگ هستند برخورد نمی کند ؛ بسیاری از قهرمانان بعد از مقاطع سنی پایه عمر ورزشی آنها به پایان می رسد و این یعنی نابودی بسیاری از قهرمانان آنهم به جهت ترویج دوپینگ. شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :