تازه ها

شنبه 10 بهمن 1394-14:16 کد خبر:17586

تداوم مسئولیت سید کمال آقامیری در سازمان عمران شهرداری ساری


انعکاس شمال: در پی شایعاتی مبنی بر تغییرات مدیریتی در سازمان عمران به عنوان بزرگترین سازمان اجرایی شهرداری مرکز مازندران ، صحت و سقم این موضوع را از زبان شعبان وفایی نژاد تویه درواری مدیر روابط عمومی سازمان مذکور جویا شدیم که وی در گفتگویی با اشاره به اینکه بحث جابجایی مدیرعاملی در سازمان عمران مطرح نیست ، به شایعات پیرامون این موضوع خاتمه داد و اظهار داشت : به حمدالله عملکرد موفق چند ساله سید کمال آقامیری در جایگاه مدیرعاملی سازمان عمران بر هیچ کس پوشیده نیست و شورای سازمان عمران / هیئت مدیره / اعضای شورای شهر و حتی مدیران شهرداری و استان عملکرد وی را در این جایگاه مطلوب ارزیابی می کنند .

وفایی نژاد افزود : آقامیری در کلیه جلسات شهرداری / شورای شهر و کارگروهها حضوری فعال دارد و از حمایت شهردار ، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین برخوردار است . مدیرروابط عمومی سازمان عمران با بیان اینکه علیرغم مسئولیت سید کمال آقامیری در چند جایگاه مهم خدمت رسانی ، وی را از تعهد سازمان باز نمی دارد ، تصریح کرد : عضویت در شورای اسلامی شهرستان ساری / ریاست شورای اسلامی مازندران و نماینده شورای استان در شورای عالی استان ها هیچگاه باعث نشده به دلیل مشغ له کاری در مدیریت وی خللی ایجاد شود .

شعبان وفایی نژاد تویه درواری مدیرروابط عمومی سازمان عمران شهرداری ساری در پایان با اشاره به اینکه همه ما زیرمجموعه حوزه مدیریتی مهدی عبوری شهردار ساری و رئیس شورای سازمان عمران هستیم ، خاطر نشان ساخت : هیچ احدی حق دخالت در مدیریت عبوری را ندارد و قطعاً وی در خصوص حضور مدیرانش در جایگاههای خدمت رسانی بهترین تصمیمات را اتخاذ خواهد کرد. مرضیه امین برزگر

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :