تازه ها

جمعه 9 بهمن 1394-19:38 کد خبر:17563

طراحي و شعار نويسي ديوارهاي مدارس شهر ساري

انعکاس شمال - در راستاي آموزش مديريت مصرف آب و ترويج فرهنگ  صرفه جويي در بين دانش آموزان، در ۲۰۰ متر از ديوارهاي مدارس شهر ساري ، نكات آموزشي مرتبط نوشته و طراحي شد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از شركت آبفاشهري مازندران، مدير روابط عمومي و آموزش همگاني شركت، با اعلام خبر بالا، افزود: دانش آموزان مي توانند نقش مهمي در ترويج فرهنگ مصرف بهينه انرژي ايفا  نمايند.

بهمن آذرمنش، بر فرهنگ سازي و آموزش افراد از كودكي تاكيد و تصريح كرد: براين اساس دانش آموزان يكي از اصلي ترين جامعه هدف محسوب مي شوند.

وي، ادامه داد: با توجه به اهميت انتقال صحيح و مناسب مطالب آموزشي به دانش آموزان در مدارس ابتدايي دخترانه مرحوم رفيعي، پسرانه جولايي نژاد، شهيد شترداران ، شهيد مرادي  و شهيد يوسفي شهر ساري ۲۰۰متر ديوار نويسي انجام شد.

مدير روابط عمومي  و آموزش همگاني شركت آبفاشهري مازندران ، به تعامل و مشاركت آموزش و پرورش در امر فرهنگ سازي صرفه جويي و مديريت مصرف در بين دانش آموزان اشاره و تصريح كرد: در همين راستا طي نشستي با واحد آموزش ابتدايي اداره كل آموزش و پرورش مازندران، مقرر شد طرحها و شعارهاي مورد نظر در مدارس استان به صورت ديوار نويسي در معرض ديد دانش آموزان قرار گيرد.

وي، در بخش ديگري از سخنانش، از اجراي برنامه هاي گسترده آموزشي و ترويجي به منظور اصلاح الگوي مصرف در طول سال خبر داد و گفت: ارسال بروشور، سي دي و كتب آموزشي مصور به مدارس، برگزاري جشنواره آب نخستين واژه ، حضور كارشناسان آبفاشهري استان در مدارس و برگزاري كارگاه هاي آموزشي ويژه دانش آموزان  از جمله اقدمات صورت گرفته در حوزه اطلاع رساني و فرهنگ سازي در سطح مدارس استان مي باشد.

آذرمنش خاطرنشان كرد:  تلاش مي شود طراحي ديوار هاي مدارس با  موضوعات صرفه جويي و مديريت مصرف آب در سطح استان نيز اجرايي شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :