تازه ها

پنجشنبه 8 بهمن 1394-11:59 کد خبر:17548

اقدام اسفبار پسر 15ساله با دختر 13ساله


 انعکاس شمال : عامل انتشار تصاویر خصوصی دختر نوجوان در شبکه‌های اجتماعی توسط پلیس فتا شهرستان سبزوار شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اعلام اين خبر گفت: با شکايت مردی 42 ساله مبنی بر انتشار تصاوير خصوصی دختر 13 ساله اش و مطالب کذب در شبکه های اجتماعي، موضوع در دستور كار تيمی از کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

سرهنگ سيد محمد هاشمی افزود: کارشناسان پليس فتا پس از بررسی دقيق اظهارات شاکی پرونده با استفاده از مهندسی اجتماعی در فضای سايبر، عامل انتشار تصاوير و مطالب کذب را در شهر سبزوار شناسايي و به پليس فتا احضار کردند.

وی افزود: متهم كه پسری 15 ساله است در مواجهه با مستندات ديجيتالی به بزه انتسابی اعتراف و عنوان داشت؛ در پی آشنايی با دختر شاکی و پس از مدتی با قطع رابطه با انتشار تصاوير خصوصی و مطالب کذب در يکی از شبکه های اجتماعی درصدد انتقام برآمدم.

سرهنگ هاشمی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضايی از شهروندان خواست: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاوير و فيلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعي خودداری کرده و انتشار تصاوير خصوصی و هتک حيثيت از مصاديق فعل های مجرمانه بوده که بر اساس قانون رسيدگی به جرايم رايانه ای و اينترنتی با اين گونه مجرمان قاطعانه برخورد می شود.
منبع: میزان
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :