تازه ها

پنجشنبه 8 بهمن 1394-9:27 کد خبر:17544

افزایش نرخ عوارض و گرمتر شدن نفس اعضای شوراهای شهرها؟!


انعکاس شمال: اعضای شوراهای شهرها بعد از اینکه به پارلمان شوراها راه پیدا کردند مردم را کاملاً فراموش و یکه تازی خود علیه شهروندان آنهم در مسیر گران نمودن انواع عوارض های شهرداری .

هر 6 ماه بیش از صدها هزار تومان بابت عوارض جمع آوری زباله منازل از شهروندان دریافت می شود که این ظلم بزرگی در حق آنهاست مگر وظیفه قانونی شهرداری ها جمع آوری / حمل و دفن زباله نیست دریافت حق جمع آوری زباله منازل این قانون من درآوردی اعضای شوراهای شهرهاست ؛ آنها برای اینکه شهروندان را سرکیسه کنند هر روز با تعیین عوارضی جدید به دنبال اخذ منابع از جیب مردم هستند ؛ یک روز عوارض زباله / یک روز عوارض فضای سبز / یک روز عوارض آتش نشانی / یک روز عوارض فرهنگی و ... را برای تأمین هزینه های برگزاری انواع کنسرت ها و سفرهای خارجی مصوب و از مردم دریافت می کنند ؛ جشن برگ ریزان / جشن مردگان / جشن بهارستان / جشن دریا / جشن مسجد / جشن احداث برف بازی و ... مواردی است که هزینه آنها حاصل دریافت عوارض از مردم است در سویی دیگر جذب نیروهای نورچشمی در سیاه بازی به نام حل مشکلات بیکاری را نیز باید به این موارد افزود .

البته بنده از جشنواره بهارنارنج / جشنواره های خیار – تمشک – نیشکر – توت فرهنگی – انجیل های یک فصل و دو فصل و چند فصل / غسال و غسالخانه ها نیز یاد می کنم که هزینه های صرف شده برای آنها از جیب مردم و همین عوارض من درآوردی است ؛ آقایان شما از زنان بی سرپرست و خودسرپرست و یا یتیم و ضعفا و معلولین عوارض دریافت می کنید و حق این ضعفا را فدای چه کارها کرده و جشن های بی دستاورد را در دستور کار قرار می دهید !

مایه ننگ است که عده ای تحت عنوان دریافت از ماده 17 در شهرداری به نام افراد بی سرپرست و از راه مانده و متکدی انواع درخواست ها را تنظیم و همه این اعتبارات مالی ماده 17 به نام فقرا و به کام دیگران تمام میشود ؛ آقایان و بانوان اعضای شوراهای شهرها این همه خرج تراشی برای شهرداری ها از اعتبارات و منابع مالی آنها معقول و منطقی نیست بهتر است خدا را ناظر بر همه تصمیمات / مصوبات و پیشنهادات خود ببینید . متأسفانه امروز اکثر شوراها به اندازه توان و نفوذ خود از اعتبارات مالی شهرداری ها به عنوان غنائم شهری سوء استفاده می کنند ؛ بترسید روزی که شهروندان اقدام به بازکردن غده چرکین فسادهای حاکم بر شهرداری و شورا کنند ، از آه و ناله و نفرین شهروندان مظلوم نگران باشید البته در این مقاله تکلیف اندکی از اعضای شوراها که واقعاً پاکدست / پاک دل و پاک چشم هستند با سایر اعضای شوراها که آغشته به هر نوع انحرافات می باشند جدا و بنده برای اعضای شوراها متعهد به مردم احترام ویژه ای قائلم. شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :