تازه ها

چهارشنبه 7 بهمن 1394-17:49 کد خبر:17525

اعضای شوراها با کدام معیار در شهرداری ها نیرو جذب می کنند؟!


انعکاس شمال: یکی از اعضای شورای شهری در یکی از استان های کشورمان در اظهاراتی قابل تأمل مدعی شد به جهت کاهش بیکاری نیرو جذب کرده ایم ؛ ضمن احترام به دیدگاه این عضو شورای شهر این سوألات در افکار عمومی مطرح شده که انتظار می رود جهت روشن شدن اذهان عمومی مسئولین مربوط به آن پاسخی واضح دهند:

1-  روش و روند جذب نیروها چگونه بوده است ؟

2-              با کدام ملاک و معیار و آزمون و ارزیابی و عبور از کدام فیلترهای نظارتی اقدام به جذب نیرو  شده است ؟

3-  آیا برای جذب نیرو از استانداری مجوزات قانونی اخذ شده است ؟

4-  آیا حاضر هستید اسامی افرادی که جذب شده اند را به مردم اعلام کنید ؟

5-  چه تعدادی از این نیروها از بستگان اعضای شوراها بوده اند ؟ چه تعداد از وابستگان مدیران شهرداری و چه تعداد از آنها را آقازاده ها و فرزندان یقه سفیدان و مدیران ادارات و سازمان ها و عضو ستادهای تبلیغاتی و نمایندگان داوطلبان انتخابات مجلس بوده اند ؟

6-  آیا جذب نیروها بر اساس نیاز و تخصص شهرداری بوده است ؟

7-  آیا واقعاً اعتقاد دارید برای این نیروهایی که جذب شده اند ، کار تعریف نشده است ؟

8-  آیا بر اساس نیاز نیرو جذب شده است یا بر اساس رابطه بازی و نورچشمی و به نوعی تأمین دیدگاههای بستگان نورچشمی ها این اقدام غیرمنطقی صورت گرفته است ؟

نظر به این که همه اعضای شوراها در ابتدای مسئولیت در این نهاد مدعی بودند در شهرداری ها به قدری نیرو در مدیریت گذشته جذب شده که برای سی سال آینده هم نباید شورا مجوز جذب نیرو دهد ؛ قابل توجه این عضو شورای شهر که اظهار نظری پیرامون علت جذب نیرو مطرح کرده ، تصریح می شود به سوگندی که به قرآن در ابتدای حضورتان در این نهاد یادکرده اید اعتقاد ندارید و صراحتاً باید اعلام داشت همه نیروهایی که جذب شهرداری ها می شوند به هیچ عنوان بر اساس نیاز درخواست به کار خواهش تنما بیکاری نبوده است بلکه بر اساس رابطه بازی نورچشمی ها صورت گرفته است . شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :