تازه ها

چهارشنبه 7 بهمن 1394-17:48 کد خبر:17523

عزت الله اکبری باید حرمت بزرگان را حفظ کند


انعکاس شمال: عزت الله اکبری نایب قهرمان سابق جهان در پاسخ به انتقادات اصغرثمربخش رئیس هیأت کشتی مازندران که مدعی شد که اکبری و مهدی تقی به تلفن های او پاسخ نمی دهند گفت: ثمربخش به ما زندگی نزده و بهتر است به دنبال حل مشکلات کشتی استان باشند .

ضمن احترام به عزت الله اکبری انتظار می رفت که این قهرمان خوشنام مازندرانی که همواره مورد حمایت هیأت کشتی مازندران بوده در مصاحبه هایش حرمت و احترام پیشکسوتان به خصوص ثمربخش را داشته و فراموش نکند سلمان قادری نایب رئیس هیأت کشتی مازندران که ریاست هیئت کشتی جویبار را نیز عهده دار است ، پیگیری های لازم را جهت وضعیت کشتی جویبار / قهرمانان این شهر و کشتی گیران همه شهرهای مازندران معمول داشته و مرتباً گزارشات مورد نیاز را به رئیس هیأت خواهد داد ؛ بنده بارها پیگیریهای اصغرثمربخش در رابطه با سلامتی کشتی گیران مازندرانی را دیده ام که حداقل در 5 مورد که بنده شاهد بودم پس از ارائه گزارش به ثمربخش ، وی بلافاصله پیگیر موضوع شده بود .

قابل توجه است ثمربخش رئیس هیأت کشتی مازندران از چهره های مردمی و مورد حمایت همه قهرمانان و پیشکسوتان و بزرگان کشتی کشور بوده / هست و خواهد بود . شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :