تازه ها

چهارشنبه 7 بهمن 1394-17:18 کد خبر:17517

جلسه هماهنگی سیزدهمین دوره کشتی بین المللی جام شهید هاشمی نژاد

     .انعکاس شمال - با حضور مسئولین استانی و شهرستانی جلسه هماهنگی سیزدهمین دوره کشتی آزاد بین المللی جام شهید هاشمی نژاد برگزار گردید


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ جلسه هماهنگی سیزدهمین دوره کشتی آزاد بین المللی جام شهید هاشمی نژاد امروز چهارشنبه مورخ 94/11/7 در دفترعلیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری برگزار گردید.

در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با ارائه گزارش از آخرین وضعیت این تورنمنت گفت: با همدلی و همکاری مسئولین استان به ویژه دستگاه های اجرایی، این تورنمنت باید در شان این شهید بزرگوار برگزار گردد.

حسین زادگان در ادامه افزود: با توجه به اینکه بهشهر به نمایندگی از کشورمان میزبان برگزاری این دوره از رقابت ها خواهد بود و با عنایت به حضور تیم های خارجی در این تورنمنت، بی تردید اخذ دستاوردهای فرهنگی و ورزشی درخشان از وظایف خطیر ماست.

علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، ضمن ابراز رضایت میزبانی شهرستان بهشهر در دوره های قبلی این جام، اذعان داشت: برگزاری این دست از مسابقات برای مسئولین شهرستان فرصت طلایی جهت بروز توانمندیهاست.

وی با بیان اینکه مازندران دارای جایگاه ویژه ای در عرصه کشتی است، گفت: امروز نگاه ورزش کشور، به کشتی و ورزشکاران مازنی است.

علی اصغر ثمربخش رئیس هیئت کشتی مازندران از تشکیل جلسات مختلف برای هرچه باشکوهتر این مسابقات خبر داد و اذعان داشت: مسابقات کشتی آزاد بین المللی جام شهید هاشمی نژاد با حضور چهار تیم خارجی گرجستان، آذربایجان، داغستان و قزاقستان و نیز 14 تیم داخلی طی روزهای 14 تا 16 بهمن در رده سنی جوانان برگزار خواهد شد.

سید غلامرضا رضوی معاون توسعه امور ورزشی استان، سیدخالق سجادی فرماندار بهشهر، سیدعسگری اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر، خسرو سیفی مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان، محمد لطیفی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرام جعفری رئیس هیات کشتی بهشهر از دیگر مدعوین این جلسه بودند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :