تازه ها

چهارشنبه 7 بهمن 1394-16:57 کد خبر:17513

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تاکید کرد:

لزوم به‌کارگیری سرعت و دقت در ارسال مراسلات

انعکاس شمال - مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با مهم شمردن امور پستی، بر لزوم به‌کارگیری سرعت و دقت در ارسال مراسلات به مراجع ذی‌ربط به جهت جلوگیری از اطاله دادرسی تاکید کرد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی اداره‌کل پزشکی قانونی مازندران، مدیرکل، معاون فنی و بازاریابی پست استان در راستای اجرا و پیگیری تبادل توافق‌نامه پستی امسال بین سازمان پزشکی قانونی کشور و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و لزوم اجرایی شدن قرارداد در ادارات کل پزشکی قانونی استان‌ها با مدیر کل پزشکی قانونی مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با مهم شمردن امور پستی، بر لزوم به‌کارگیری سرعت و دقت در ارسال مراسلات به مراجع ذی‌ربط به جهت جلوگیری از اطاله دادرسی تاکید کرد.

علی عباسی با مفید ارزیابی کردن این طرح از اجرای آن در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: از دلایل مهم حضور پست در دستگاه‌ها، جلوگیری از ارتشاء و مبارزه با فساد اداری بوده که امید است با اجرای برنامه دولت الکترونیک شاهد فضای سالم در ادارات باشیم.

علی‌اصغر قاسمیان مدیرکل پست مازندران نیز به ارائه گزارشی از عملکرد پست استان در 10 ماهه امسال در تمام زمینه‌ها پرداخت و درباره توانمندی‌های شرکت پست در ارائه خدمات به هموطنان و کاهش ترددهای زاید درون‌شهری و برون‌شهری و حذف هزینه‌های مضاعف و کاهش مراجعات مردم به ادارات و نهادهای دولتی و به طبع آن بالا رفتن نظام سلامت اداری توضیحاتی دادند.

به گزارش فارس، این تفاهم‌نامه در ابتدا در شهرستان ساری، بابل، بابلسر، تنکابن به صورت پایلوت و بعد از رفع نقایص و مشکلات به سایر شهرستان‌ها بسط داده‌می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :