تازه ها

چهارشنبه 7 بهمن 1394-16:44 کد خبر:17511

اولين نشست ستاد تسهيلات نوروزي شهرداري ساري

انعکاس شمال - شركت كنندگان دراین نشست تأكيد كردند:در نوروز آينده سيماي شهر حال و هوايي متفاوت تر از سال هاي گذشته خواهد داشت .


به گزارش انعکاس شمال به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري در اين نشست كه با رياست مهندس كلانتري معاون خدمات شهري شهرداري مركز استان و در حضور برخي از معاونان ؛ شهرداران مناطق ؛ مشاوران و مديران سازمان هاي تابعه برگزار شد نخست مهندس كلانتري طي سخناني با اشاره به اينكه نوروز چند سال اخير بخاطر تقارن با ايام فاطميه حال و هواي ديگر داشت گفت : اما امسال كه چنين تقارني نداريم مي كوشيم ضمن حفظ فضايي معنوي ، شادي و سرور را در جاي جاي شهر ايجاد كنيم .

 

وي با تأكيد بر اين مطلب كه برخي از سازمانهاي شهرداري ساري مانند سازمان پاركها و فضاي سبز از هم اكنون به پيشواز سال جديد رفته اند خاطرنشان كرد : با گسترش فضاي سبز و بازآرايي مناطقي از شهر اين پيشواز رقم خورده است ضمن آنكه طي برنامه هايي كه دارند تا پايان سال هر روز درختكاري خواهيم داشت ، آنهم از نوع بومي و جنگلي كه در اين ميان كاشت نهال نارنج در اولويت قرار دارد .

 

معاون خدمات شهري شهرداري ساري و قائم مقام ستاد تسهيلات نوروزي در بخش ديگري از سخنان خود استقبال گسترده مسافران از تورهاي ساري گردي را مورد توجه قرار داد و افزود : در نوروز سال آينده كه پيش بيني مي شود بيش از سه ميليون گردشگر را بايد ميزباني كنيم خواهيم كوشيد با ساز و كارهاي بهتري برنامه ساري گردي را انجام دهيم زيرا اكنون به واسطه فعاليت هاي چشمگير شهرداري ساري با مديرت جهادي دكتر عبوري شهردار مركز استان انتظار هموطنان ما از ما بيشتر شده است چرا كه بسياري از آنها كه از دور آوازه تحولات شهر را شنيده اند به شهر ما سفر مي كنند تا از نزديك شاهد اين تحولات باشند .

 

وي در بخش ديگري از اظهاراتش با اشاره به اين مطلب كه معاونت ها و سازمانهاي شهرداري در برنامه هاييكه تنظيم كرده و در اختيار ما قرار داده اند نشان مي دهند كه با آمادگي كامل به استقبال نوروز و ميزباني از هموطنان عزيز خواهند رفت تأكيد كرد: اگر تمامي دستگاههاي موجود در شهر با ما هماهنگ تر شوند و آمادگي خود را بالا ببرند نه تنها موازي كاري نخواهد شد بلكه با دستي پرتر مي توانيم از هموطنان خود استقبال كنيم .

 

اين گزارش حاكي است سيد مصطفي طاهري معاونت اداري ، مالي شهرداري ساري هم در سخناني با اعلام اين مطلب كه براي انجام وظايف ستاد تسهيلات نوروزي هيچ مشكل مالي نداريم گفت : اما انتظار مي رود با برنامه ريزي اصولي مانع از هزينه كردن هاي بي مورد شويم به عنوان نمونه پيشنهاد مي شود ار امكانات موجود حداكثر بهره را ببريم يا از المان هايي كه در نوروز گذشته استفاده شد مجدداً استفاده كنيم چرا كه هنر ما در هزينه كردن نيست بلكه در خدمت بيشتر با هزينه كمتر است .

 

محبوب مشاور و مسئول پيگيريهاي ويژه شهردار ساري هم با يادآوري موفقيت هاي شهرداري در جذب توريسم و انتخاب ساري به عنوان پنجمين شهر گردشگر پذير در كشور گفت : بايد از اين فرصت استفاده شود تا ساري را آنگونه كه هست معرفي كنيم خاصه آنكه ساري شهري علمي، فرهنگي و مذهبي است و ما مي توانيم با ارائه برنامه هاي متنوع اين افتخارات را باز نشر دهيم .

 

وي با بيان اين مطلب كه ضرورت دارد براي مردم ساري هم در ايام نوروز برنامه ريزي كنيم خاطرنشان كرد : پيشنهاد مي كنم جشن هاي محلي را در دستور كار بگذاريم و در محلات مختلف جشنهاي فرهنگي و هنري برگزار نماييم .

 

محبوب در پايان خاطرنشان كرد : ترديد ندارم اگر براي لحظه تحويل سال برنامه شاد و متنوعي در نظر بگيريم با استقبال گسترده مردم مواجه خواهد شد .

 

بنابراين گزارش پس از آنكه ديگر شركت كنندگان در اين نشست از طرح ها ، برنامه ها و آمادگي خود براي استقبال از بهار و مسافران نوروزي سخن گفتندناصر معيل معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري ساري هم در سخناني بر لزوم بكارگيري ابتكار و خلاقيت در برنامه ها تأكيد كرد و گفت: مهمتر از همه آنكه نگذاريم موازي كاري شود . بنابراين هر معاونتي يا سازماني در شهرداري ساري در امور فرهنگي و هنري طرح و برنامه اي دارد به ما ارائه دهد تا پس از بررسي و چنانچه قابليت اجرايي شدن داشت آن را اجرا كنيم .

 

وي آنگاه از انبوه برنامه هايي كه معاونت فرهنگي براي ايام نوروز دارد رونمايي كرد و گفت : بايد خود را همتاي شهردار كنيم و اهنگ گام هاي خود را با گام هاي بلند وي يكسان سازيم ؛ خود را باور كنيم و با قدرت و صلابت پيش رويم تا از تكرار در برنامه ها و خنثي بودن آنها بپرهيزيم .

 

اين گزارش مي افزايد : در پايان نشست تصميم گرفته شد تمامي برنامه هاي ارائه شده مورد بررسي قرار گرفته و در جلسات بعدي كه بصورت منظم برگزار ميشود پيرامون آنها بحث و بررسي بعمل آيد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :