تازه ها

دوشنبه 5 بهمن 1394-13:35 کد خبر:17477

مسئولان به جامعه ورزش جفا کردند


 انعکاس شمال : امیر حاج رضایی در مراسم تشییع پیکر مرحوم "همایون بهزادی" اظها‌ر کرد: همه افتخارات بهزادی را می‌دانم. من زمانی در ورزشگاه بازی‌های او را تماشا می‌کردم. زمانی که برای اولین بار در 1964 به المپیک توکیو رفتیم، همایون بهزادی گل‌های حساسی را مقابل هند، یکی از قدرت‌های آن سال‌ها به ثمر رساند. او یکی از ارکان تیم ‌ملی در صعود به المپیک بود.

 

او ا‌ضافه‌ کرد‌: بعد از خداحافظی از فو‌تبا‌ل او را رها کردند. چند بار با ایست قلبی مواجه شد که این موضوع نشات گرفته از تنهایی و بی کسی بود. عدم توجه مسئولان و بی مهری‌ها او را زمین گیر کرد. او اولین کسی نبود که با این رفتارها مواجه شد و آخرین نفر هم نخواهد بود. ظاهرا مسئولان دغدغه‌های دیگری دارند و هیچ توجهی به پیشکسوتان نمی‌کنند. درگذشت او مشیت الهی بود و باید از کنار ما می‌رفت.

 

پیشکسوت فو‌تبا‌ل ایران با انتقاد از مسئولان، خاطر‌ نشان کرد: آقایان به اصطلاح مسئول قبل از این هیچ کاری نکردند و حال که بهزادی در گذشته در مراسمش حضور پیدا می‌کنند و عکس می‌گیرند تا در آینده از آن استفاده کنند. آنها در حق جامعه ورزش و بهزادی جفا کردند. بهزادی چند بار به ICU و CCU رفت، اما مسئولان کجا بودند؟ خوش به حال بهزادی که دوستانی همانند پروین، کلانی، جاسمیان و ... داشت و اجازه نمی‌دانند که او تنها شود. متاسفم برای این سیستم ورزش که پیشکسوتانش را فراموش کرده است. زمانی که مسئولان در حال خوش گذرانی هستند، پیشکسوتان با بیماری‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

حاج رضایی در باره فساد در فو‌تبا‌ل نیز گفت: اطلاعات زیادی ندارم، اما فساد وجود دارد، ولی قابل اثبات نیست. چندین سال پیش گفتند که شبکه‌ای این فساد را کنترل می‌کند، اما هیچ اتفاقی رخ نداد. اگر مسئولان بخواهند می‌توانند فساد را ریشه کنند، اما نمی دانم چرا هیچ کاری صورت نمی‌گیرد.

 

 

منبع: ایسنا

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :