تازه ها

يکشنبه 4 بهمن 1394-18:27 کد خبر:17446

مدیر روابط عمومی فرمانداری ساری:

رهبري افكار عمومي بردوش رسانه‌هاست

انعکاس شمال - مدیر روابط عمومی فرمانداری ساری گفت : يکي از وظايف اصلي رسانه در نظام اسلامي، فراهم کردن شرايط حضور آگاهانه مردم براي ايفاي نقش تعیین کننده سرنوشت و اقتدار نظام است .

انعکاس شمال : روابط عمومی فرمانداری مرکزاستان و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات "پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی "  در راستای مشارکت حداکثری ، شور و شکوه انتخاباتی جشنواره "انتخابات در رسانه ها " را برگزار می نماید .

حسین مرتضوی مدیر روابط عمومی فرمانداری مرکزاستان و مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ساری با بیان اینکه  انتخابات از ارکان مهم و پايدار در شکل گيري ساختار هاي سياسي جوامع مختلف محسوب میگردد ،تصریح کرد : نظام اسلامی ما مبتنی بر مردم سالاري ديني است وآنها تعيين كننده سرنوشت خويش هستند و در تمامي صحنه هاي سياسي ، اجتماعي ، اقتصادي و ... حضور مسئولانه و مشاركت همه جانبه دارند .

مرتضوی با اشاره به جايگاه رسانه ها در تحقق مشارکت سياسي و رهبري افكار عمومي ، نهادينه كردن رفتار انتخاباتي  افزود : زمان انتخابات در کشور ما اهميت ونقش تعيين کننده رسانه ها در انتخابات مختلف را آشکار مي سازد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری مرکزاستان نقش رسانه ها در آگاهي منجر به انتخاب فرد اصلح و شايسته براي جامعه را بسیار مهم برشمرد و افزود : رسانه ها با رعایت اخلاق مطبوعاتی و انتخاباتی ،بدون تخریب با تبليغ نامزدها و گروههاي سياسي باعث آشنايي مردم از ديدگاه سياسي و اجتماعی نامزد ها شده و در جوهر قلم رای نقش آفرینی می کنند .

وی در ادامه گفت : نقش رسانه در انتخابات تنها در فرآيند برگزاري و چگونگي آن محدود نمي‌شود، بلكه بازتاب آن را نيز تسهيل مي‌كند و تاثير آن مدت‌ها پس از انتخابات نيز تداوم مي‌يابد.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ساری با تاکید بر اینکه  كشور ما اكنون در آستانه انتخابات "پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی " قرار دارد  وبه طبع رسانه‌ها نيز در اوج روزهاي حرفه‌اي و ديده شدن هستند،خاطر نشان کرد :در واقع رسانه‌ها در پوشش خبري، افزايش مشاركت مردمي، پويش سياسي ،اجتماعی  و نظارت بر سلامت انتخابات، حضوري موثر دارند ،لذا در همین راستا روابط عمومی فرمانداری ساری در ارج نهادن نقش آفرینی رسانه ها در انتخابات، جشنواره "انتخابات در رسانه " را برگزار می نماید .

 مرتضوی خاطر نشان کرد: مسابقه ویژه  رسانه ها  در انتخابات   با موضوعات " یادداشت ،گزارش ،مصاحبه ،خبر ،تیتر ، و هم چنین  عکاسی با موبایل " ویژه شهروندان برگزار میگردد وبه منظور افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و خبرگزاری ها،  از کلیه روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و اصحاب مطبوعات و خبرگزاری های فعال استان مازندران  و هم چنین از شهروندان در راستای ارائه عکس های موبایلی خود از جاذبه های انتخاباتی شهرستان برای شرکت در این  مسابقه دعوت به عمل می آیید.

وی افزود : طبق فراخوان  مسابقه هر فرد  با ارائه حداکثر 2 اثر در 3 بخش می تواند در جشنواره شرکت نماید و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در روابط عمومی فرمانداری ساری یا به آدرس الکترونیکی info@sari.ir ارسال نماید، آثار ارسالی می بایست از تاریخ 01/07/94 تا  10/12/94   در مطبوعات ، خبرگزاری ها و سایت های مجازی منتشر شده باشند. در بخش ویژه " عکاسی با موبایل " ویژه شهروندان  هر فرد میتواندحداکثر 2 عکس ارائه نماید .

حسین مرتضوی مدیر روابط عمومی فرمانداری مرکزاستان و مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ساری در پایان گفت : آثار برتر با نظر کارشناسان داوری انتخاب و و در 20 اسفند 94 اعلام و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :