تازه ها

يکشنبه 4 بهمن 1394-17:53 کد خبر:17439

با تلاش آبفای شهری مازندران انجام شد

اجرای عملیات جابه‌جایی خط انتقال آب ساری در کمتر از 6 ساعت

انعکاس شمال - مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران، گفت: عملیات جابه‎جایی خط انتقال آب ساری در کمتر از شش ساعت با تلاش کارکنان فنی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران انجام شده است.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران، ذبیح‎الله ذاکری اظهار کرد: در پی اعلام قبلی مبنی بر قطعی آب مناطقی از شهر ساری به‌دلیل جابه‌جایی خط انتقال 800 میلی‌متری در بلوار کشاورز، با به‌کارگیری اکیپ‌ها و تجهیزات فنی و اطلاع‌رسانی به‌موقع رسانه‌های جمعی و همراهی مردم، عملیات اجرایی جابه‌جایی خط انتقال آب در کمتر از شش ساعت انجام شد و اکنون آب تمامی مناطق وصل است.

وی با قدردانی از همراهی مردم و تعامل بسیار خوب شهرداری ساری، افزود: از ساعت 22 شب گذشته سه اکیپ با تجهیزات لازم به همراه نیروهای فنی تخصصی، پیمانکار و تیم‌های واکنش سریع شرکت آب و فاضلاب شهری از شهرهای بهشهر، بابل و قائم‌شهر، عملیات جابه‌جایی خط انتقال آب در منطقه ذکر شده آغاز شد.

ذاکری ادامه داد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده و به‌کارگیری تجهیزات فنی، نیروی انسانی ماهر و انجام مدیریت در توزیع شبکه آب شهری، این عملیات در سریع‌ترین زمان ممکن، ساعت سه بامداد امروز به اتمام رسید و ساعت چهار بامداد نیز آب شرب شهری برای استفاده مشترکان وصل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در پایان با قدردانی از تلاش شهردار ساری، آتش‌نشانی، پیمانکار پروژه و اکیپ‌های فنی در انجام سریع عملیات انتقال خط آب در این شهر، افزود: از اطلاع‌رسانی بسیار خوب و به‌موقع رسانه‌های جمعی از جمله خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و صدا و سیمای مازندران نیز تقدیر می‌کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :