تازه ها

شنبه 3 بهمن 1394-14:36 کد خبر:17425

نظارت فرمانداران و بخشداران بر فعالیت رسانه ها

انعکاس شمال - ازسوی علی پورعلی مطلق مدیر کل دفتر انتخابات ودبیر ستاد انتخابات کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور ، نظارت بر سایت ها و نشریات تاکید شده است .


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازکمیته تبلیغات و اطلاع رسانی مرکز انتخابیه شهرستان ساری ،ازسوی علی پورعلی مطلق مدیر کل دفتر انتخابات ودبیر ستاد انتخابات کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور ، نظارت بر سایت ها و نشریات تاکید شده است .

براساس این گزارش ، در راستای اخبار واصله مبنی بر انعکاس عمومی اسامی داوطلبین تایید ،عدم احراز و رد صلاحیت شده از سوی هیات های نظارت توسط برخی سایت های محلی که مغایر با مفاد صریح "قانون الزام رسیدگی دقیق به شکایات داوطلبین رد صلاحیت شده در انتخابات مختلف،مصوب 22/8/1387 مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده  و تبعات منفی ناشی از آن برای دواطلبین بخصوص ردصلاحیت شده ها محرز می باشد،لازم است فرمانداران و بخشداران دستور نمایند با قید فوریت ضمن بررسی و پیگیری ها تذکرات و توصیه های لازم به سایت های عامل ،نشریات ،مطبوعات و غیره در این خصوص و موارد انتخاباتی غیر قانونی احتمالی داده شود و نتایج نیز به این ستاد منعکس گردد . "

حسین مرتضوی مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی حوزه انتخابیه شهرستان ساری  بااشاره اطلاعیه فوق  با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه خود را ملزم به رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی بدانند، گفت:فعالان رسانه ای موظفند تا زمان تبلیغات مجاز و قانونی از هرگونه تبلیغ زودهنگام خودداری نمایند تا فضای انتخاباتی شهرستان و استان سیر قانونی خود را طی کند.

وی افزود: از اصحاب رسانه انتظار می رود با مدیریت صحیح عملکرد خود در کنار گرم کردن تنور انتخابات خود را ملزم به رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی کرده و از نشر هرگونه تبلیغات زودهنگام خودداری به عمل آورند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :