تازه ها

شنبه 3 بهمن 1394-14:16 کد خبر:17424

همزمان با ایام‌الله دهه فجر

مسابقات فرهنگی و هنری بانوان برگزار می‌شود

انعکاس شمال - مسئول امور بانوان فرمانداری ساری گفت: همزمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر، مسابقات فرهنگی و هنری در حوزه بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی فرمانداری ساری فاطمه رحیمی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کمیته بانوان ستاد گرامیداشت دهه فجر با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهارداشت: زنان،این عناصر عفاف و نجابت نه تنها در پیروزی انقلاب سهم بسزایی داشتند و با حضور خود در عرصه های گوناگون، توطئه های دشمنان در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی،ا قتصادی و...را نقش بر آب کردند.

وی افزود: زنان مسلمان ایران با الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا(س) و دخت بزرگوارش حضرت زینب کبری(س) وارد میدان شدند و با جهاد خود، قدم به قدم انقلاب را یاری کردند و دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب به خوبی ادا کردند.

 مسئول امور بانوان فرمانداری ساری با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی های بانوان و خانواده های ایرانی با همکاری دفتر امور بانوان فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازتاریخ 15 تا 20 بهمن ماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری، گفت: همایش آسیب‌های اجتماعی "پیشگیری از رفتارهای پرخطر نوجوانان" با همکاری کارشناسی بهداشت توسط آموزش و پرورش ناحیه یک در تاریخ هفتم بهمن‌ماه برگزار شود.

این مسئول با تاکید بر برگزاری گفتمان دانش آموزی "استحکام خانواده–زنان وسبک زندگی ایرانی-اسلامی در تاریخ هفتم بهمن‌ماه توسط آموزش و پرورش ناحیه یک، تصریح کرد: همایش مهارت‌های زندگی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ نوزدهم بهمن‌ماه توسط آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شود.

رحیمی با اشاره به اینکه همایش نقش زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی و حفظ و تداوم آن در تاریخ بیستم بهمن ‌ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: همایش پیاده‌روی به همراه مسابقه ورزشی ویژه بانوان ادارات توسط اداره ورزش و جوانان در دهه مبارک فجر در پارک ملل با همکاری امور بانوان  شهرداری برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به برگزاری همایش سبک زندگی سالم در تاریخ  21 بهمن‌ماه در سالن سلمان هراتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خاطرنشان کرد: مسابقه نقاشی برای دانش آموزان تمام  مقاطع با مسئولیت آموزش و پرورش ناحیه 2 در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

مسئول امور بانوان فرمانداری ساری با بیان اینکه مسابقه خطاطی برای دانش آموزان مقطع متوسطه باعنوان (دیو چو بیرون رود فرشته درآید) بامسئولیت آموزش و پرورش ناحیه 2 در ایام دهه فجر برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاه دست ساخته ها را با مسئولیت آموزش و پرورش ناحیه 2 در ایام دهه فجر برگزار می‌کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :